استخر ، سونا ، جکوزی

بهترین مارک جارو های استخر در بازار

در این مطلب از مجله اطلاعاتی دماپویا به معرفی بهترین جارو استخری پرداخته ایم. استخری تمیز با آب زلال و شفاف حس لذت بخش شنا و گذراندن ساعاتی از اوقات فراغت را برای شما بهترین شکل فراهم می کند. پاکیزگی و تمیز بودن آب استخرهای عمومی و یاخصوصی از اهیمت ویژه ای برخوردار است. به همین منظور روش ها و تجهیزات متنوعی به منظور تمیز کردن آب استخر و حذف مواد معلق موجود طراحی و ساخته شده که هریک با توجه به نوع عملکرد کارایی مختص به خود را دارا می باشند. استخرها به صورت روباز و یا سرپوشیده در ابعاد و اندازهای مختلفی به صورت عمومی و یا خصوصی طراحی و ساخته می شوند. طبیعی است با شنا و فعالیت استخر توسط شناگران، مقدار آلودگی به آب داخل حوضچه منتقل می شود و همین ذرات معلق موجب کدر شدن آب استخر شده و به مرور روی رنگ و بوی آن نیز تاثیر می گذارند. و یا اینکه در استخرهای روباز آب درون استخر توسط برگ، گرد و غبار، چوب های خشک کثیف شده و همین عوامل موجب شده استخری با آب کثیف و ظاهری ناخوشایند داشته باشید. به همین جهت تمامی استخرها مجهز به سیستم تصفیه می باشند، که طی فرآیند فیلتراسیون مواد معلق و آلودگی های موجود در آب را از بین می برند و آب زلال و تمیز را به کاسه ی استخر باز میگردانند.

با این حال ممکن است که گرد و غبار و مواد بسیار ریز طی مرحله فیلتراسیون به طور کامل حذف نشده و در آب استخر باقی بماند، و با راکد ماندن آب استخر، وعدم استفاده از آن، این ذرات روی دیواره ها و کف استخر انباشه شده و موجب کدر شدن آب و ایجاد ظاهری ناخوشایند می شوند. و آب استخر زلال و شفاف نخواهد بود. به همین منظور یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی در زمینه تجهیزات استخر، سونا و جکوزی جارو های استخری می باشند. جارو های استخری در ابعاد کوچک و قابل حمل در دو مدل اتوماتیک و دستی تولید و به بازار عرضه می شوند. دلیل عمده ی استفاده از جارو استخری حفظ پاکیزی جداره های استخر است، که به نوعی طراحی شده که توانایی حذف و زدودن لجن، جلبک و آلودگی های انباشه شده در دیوار و کف استخر را به عهده دارد. در ادامه به بهترین جارو استخری موجود در بازار اشاره خواهیم داشت.

با توجه به اهمیت استفاده جارو های استخری و نقش آنها در تمیز نگهداشتن دیواره ها و کف استخر، و کاربرد گسترده ی آن شرکت های بسیاری در خصوص تولید انواع مدل های جاروی استخری در حال فعالیت هستند. اما باید به این نکته توجه داشت که تمامی برندهای موجود از سطح کیفیت بالا و قدرت پاک کنندگی مطلوبی برخوردار نیستند. و میتوان گفت اگر هوشمندانه و با اطلاعات کافی نسبت به خرید این سری از لوازم جانبی اقدام کنید متاسفانه با صرف هزینه راندمان مطلوبی از دستگاه نیز نخواهد داشت. و تنها جاروی انتخابی شده موجب اتلاف انرژی و وقت شما می شود. با این حال گروه فنی مهندسی دماپویا در این مقاله سعی بر آن داشته که بهترین جارو استخری را که از سطح کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین طی سالهای متمادی به عنوان پرفروش ترین های بازار شناخته می شوند، به منظور خریدی بهینه و مقرون به صرفه معرفی نماید.

جارو استخری هایوارد

از بهترین جارو استخری که به واسطه سطح کیفیت بالا به شهرت جهانی رسیده برند مطرح و معتبر هایوارد می باشد. این کمپانی در کشور آمریکا و شهر کالیفرنیا با هدف تولید انواع لوازم جانبی استخر آغاز به فعالیت نمود و با گذشت چندین دهه از فعالیت این شرکت در این زمینه توانسته به یکی از بهترین و مطرح ترین برندها در عرصه رقابت تبدیل شود. با بهره مندی از جدیدترین دانش فنی روز و استفاده از تکنولوژی های مدرن توانسته جارو استخری با بالاترین کیفیت و قدرت پاک کنندگی تولید و به بازار عرضه نماید. جارو استخری هایوارد در دو مدل دستی و اتوماتیک در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و ساخته می شوند. از ویژگی های این محصولات می توان قابلیت تشخیص ابعاد استخر به منظور تعیین مسیر پاکسازی اشاره داشت، که همین موضوع کار را برای کاربر راحت و در کوتاهترین زمان عمل حذف و فیلتر آلودگی های دیوار و کف را میسر می سازد. فیلترهای قابل شستشو این امکان را فراهم می کند که مدت طولانی از آنها بهره مند شد. همچنین چرخ های سیار قابلیت حمل و جابه جایی را آسانتر نموده است. برس های جارو به نوعی طراحی شده که سطح تماس با آشغال ها و آلودگی را افزایش داده و بدون اتلاف انرژی و هدررفت آب عمل حذف و فیلتراسیون را به بهترین شکل انجام می دهد. با توجه به همین موارد و برخورداری از تکنولوژی های مدرن به عنوان بهترین جارو استخری در بازار شناخته می شود.

جارو استخری پول استار

یکی دیگر از بهترین جارو استخری برند نام آشنای پول استار می باشد. این کمپانی یکی از مطرح ترین و معتبرین تولید کننده های لوازم جانبی استخر، سونا و جکوزی به شمار می آید. که توانسته با بهره مندی از تکنولوژی مدرن محصولاتی پیشرفته و کاربردی را تولید و به بازار جهانی ارائه نماید. کمپانی پول استار در کشور چین با هدف تولید لوازم جانبی استخر تاسیس و به بهرداری رسید. به دلیل بهره مندی از متریال و قطعات اصلی و درجه یک در ساخت لوازم، توانسته محصولاتی با سطح کیفیت و دوام بالا تولید و عرضه نماید. جارو استخری پول استار به دلیل برخورداری از سطح کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه به یکی از پرفروش ترین های این عرصه تبدیل شده است. پول استار جارو های استخری را در مدل دستی طراحی و تولید می نماید. برس و سر جاروها به نوعی طراحی شده که دسترسی به گوشه ها و زوایای حوضچه را راحت کرده و میتوان در مدت زمان کوتاهی عمل حذف آلودگی های دیواره و کف را انجام داد. از ویژگی های این محصولات وزن کم آنها می باشد که بدون محدودیت میتوان از آن استفاده نمود. نحوه استفاده از جارو های پول استار به این شکل است که از طریق شلنگ به درون اسکیمر وصل شده و آب درون کاسه را به داخل فیلتر تصفیه مکش می نماید. به این ترتیب علاوه بر تمیز کردن دیواره ها میتوان فرایند فیلتراسیون را نیز تسریع بخشید. به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین جارو استخری در بازار شناخته می شوند.

جارو استخری کوکیدو

سومین برند که به عنوان بهترین جارو استخری در بازار شناخته می شود برند کوکیدو می باشد. این کمپانی به دلیل رعایت استانداردهای بین المللی و بهره مندی از تکنولوژی اروپا موفق به طراحی و ساخت لوازم جانبی استخر با بهترین سطح کیفیت گردد. کمپانی کوکیدو در کشور چین تاسیس و به بهره برداری رسید. به دلیل بهره مندی از قطعات و متریال مرغوب در ساخت این تجهیزات توانسته در صدر برندهای رقابتی بازار قرار گیرد. جارو استخری کوکیدو در مدل های دستی، اتوماتیک و شارژی با قدرت فیلتراسیون بالا تولید و موجود می باشد. به دلیل تنوع در مدل می توان با توجه به موقعیت و شرایط استخر یکی از مدل ها را انتخاب و عمل پاکسازی استخر خود را به بهترین شکل و با کمترین هزینه انجام دهید. قدرت مکش بالا و کاربری آسان از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات به شمار می آید، و همچنین به دلیل برخورداری از ابعاد و وزن کم نیز میتوان در انواع استخرها با هرنوع ابعادی بدون محدودیت استفاده نمود. جارو های استخری کوکیدو دارای محفظه ای شفاف می باشند که میزان آلودگی موجود در آن و زمان تعویض فیلتر را به راحتی امکان پذیر ساخته است. همچنین برس و سرجارو به نوعی طراحی شده که با انعطاف بالا قابلیت پاک کردن گوشه های به دور از دسترس را نیز دارا می باشند. با توجه به برخورداری از مزیت های بالا همچنین تنوع در مدل به عنوان بهترین جارو استخری در بازار شناخته می شوند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx