گرمایشی

کد خطای پکیج گلدیران

کد خطا و عیب یابی پکیج گلدیران به کاربر این امکان را می دهد که در صورت اخلال در عملکرد سیستم با مراجعه و در دست داشتن مفهوم کد خطا مشکل بوجود آمده را رفع نماید و در صورت لزوم به تکنسین و متخصص در این زمینه مراجعه کند. سیستم عیب یابی خودکار از ویژگی های منحصربفرد پکیج گلدیران است که ایرادات ومشکلات سیستم را به طور خودکار شناسایی و از طریق پنل نمایشگر دیجیتال به کاربر اطلاع می دهد. گروه دماپویا اطلاعاتی در مورد کد خطا و عیب یابی پکیج گلدیران و عیب یابی ایرادهای احتمالی انواع پکیج دیجیتال گلدیران با توجه به نوع کد نمایشی روی صفحه ی دیجیتال دستگاه، جمع آوری و برای مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر در اختیار شما مشتریان محترم قرار داده است.

جدول کد خطا و عیب یابی پکیج گلدیران

با اطلاع از کد خطا و عیب یابی پکیج گلدیران میتوانید در صورت بروز هر نوع ایراد در سیستم نسبت به رفع آن اقدام نمایید. دسترسی به آب گرم جهت انجام کارهای روزمره امری ضروری و مهم برای تمامی افراد بشمار می آید. وسایل و سیستم های متنوعی در این خصوص تولید و در بازار موجود می باشد که هریک ویژگی های خاص مختص به خود را دارا می باشند. اما تمامی افراد هنگام خرید به دنبال سیستمی هستند که بیشترین کارایی و کاربرد را برای آنها داشته باشد و همچنین با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را به همراه داشته باشد. در حال حاضر پکیج گرمایشی تا حدودی جایگزین دیگر سیستم های گرمایشی شده و به علت سطح ایمنی بالا و کاهش هدررفت انرژی با استقبال فراوانی از سوی مشتریان واقع شده، و با توجه به مستقل شدن اکثر واحد های ساختمانی پکیج گرمایشی بیشترین کارایی موثر را برای ساکنین دارد. با توجه به مصرف و نیاز بازار سازنده ای بسیاری در این عرصه فعالیت داشته که برخی از آنها با بکاری گیری تکنولوژی و فناوری های روز در ساخت و تهیه پکیج گرمایشی، توانسته اند به جایگاه ویژه دست یابند.

شرکت گلدیران که بیشتر به عنوان توزیع و گارانتی کننده ی محصولات ال جی شناخته می شود، در سال های اخیر اقدام به تولید پکیج گرمایشی با ظرفیت های متنوع نموده است. پکیج گلدیران در دو مدل فن دار و بدون فن با موقعیت نصب دیواری، دارای راندمان و حرارت دهی بسیار بالایی می باشد. شرکت گلدیران با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و بکارگیری سیستم عیب یابی خودکار در پکیج گلدیران به کاربر این امکان را می دهد که از ایراد و خطاهایی که حین عملکرد برای پکیج ایجاد می شود را مطلع نماید. کد خطا و ارورهای پکیج گلدیران به صورت ترکیبی از عدد و حروف بروی صفحه دیجیتال دستگاه نماش داده می شود. با دماپویا همراه باشید برای بررسی کد خطا و عیب یابی پکیج گلدیران ارور خطاهای این سری از تجهیزات گرمایشی، در جدول زیر ایراد هرکدام را شرح داده ایم.

ارور خطا و عیب یابی پکیج گلدیران GOLDIRDN
کد خطا E1 مربوط به روشن نشدن شعله
کد خطا E2 خطای فعال شدن کلید حرارتی
کد خطا E3 ایراد در سیستم تخلیه دود
کد خطا E4 خطای افت فشار آب مدار شوفاژ
کد خطا E6 ایراد NTC آبگرم مصرفی
کد خطا E7 ایراد NTC آبگرم شوفاژ /span>
کد خطا E9 مشکل انجماد در سیستم گرمایش
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx