گرمایشی

کد خطای پکیج فرولی

کد خطا و عیب یابی پکیج فرولی به کاربر این امکان را می دهد که مشکل بوجود آمده در سیستم را رفع ایراد نماید. امروزه سازنده های پکیج گرمایشی با بهره مندی از سیستم عیب یابی خودکار ایراد و مشکل سیستم را شناسایی کرده و با اعلام کد بروی صفحه دیجیتال پکیج به کاربر اطلاع رسانی میکند. در این مطلب به کد خطا و ارور های پکیج فرولی و اینکه هر کد نشان دهنده ی چه خطایی در سیستم است اشاره خواهیم داشت.گروه دماپویا اطلاعاتی در مورد کد خطا و عیب یابی پکیج فرولی و ایرادهای احتمالی انواع پکیج دیجیتال فرولی با دو مبدل حرارتی با توجه به نوع کد نمایش روی صفحه ی دیجیتال دستگاه، جمع آوری و برای مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر در اختیار شما مشتریان محترم قرار داده است.

جدول کد خطا و عیب یابی پکیج فرولی

امروزه همانطور که شاهد هستیم استفاده از پکیج گرمایشی به طور چشمگیری افزایش یافته و در اکثر سازه های ساختمانی به منظور تامین آبگرم مصرفی و آبگرم مورد نیاز مدار گرمایشی از انواع پکیج بهره می برند. این نوع سیستم ها به دلیل ایمنی بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی رفته رفته جایگزین موتورخانه های قدیمی شده اند و هر واحد به طور مستقل از پکیج گرمایشی استفاده می کند. در این خصوص سازنده های داخلی وخارجی بسیاری در حال رقابت بایکدیگر هستند و سالانه میلیون ها دستگاه پکیج را تولید و روانه بازار رقابت می کنند، پکیج فرولی یکی از برندهای مطرح و معتبر در ایران به شمار می آید که بواسطه سطح کیفیت بالایی که دارد توانسته طی سالها متمادی جایگاه ویژه ای در این زمینه به خود اختصاص دهد. این شرکت ایتالیایی با خلق ایده و نوآوری محصولاتی مدرن و پیشرفته با رعایت استاندارد های بین المللی تولید و روانه بازار رقابت می کند. این نوع پکیج گرمایشی با دو موقعیت نصب زمینی و دیواری در ظرفیت های متنوع تولید و عرضه می شود. پکیج فرولی با ظرفیت حرارت دهی بین 24 الی 45 کیلووات، با دو مبدل حرارتی و نوع فن دار با بالاترین کیفیت و بازدهی مطلوب که در کوتاهترین زمان و با کمترین میزان مصرف انرژی ابگرم مورد نیاز کاربر را تامین می نماید.

به دلیل کوچک شدن متراژ ساختمان ها پکیج دیواری کارایی بیشتری داشته و از این مدل در اکثر آپارتمان های مسکونی، ادرای ویاتجاری به جهت تامین آبگرم مورد نیاز بهره می برند. سیستم عیب یابی خودکار پکیج فرولی به مشتری و کاربر این امکان را می دهد که در صورت ایراد و بروز خطا برای سیستم به وسیله نمایش بروی صفحه دیجیتال دستگاه به کاربر اطلاع رسانی کند. به طور معمول ارور خطا پکیج فرولی به صورت ترکیبی از عدد و حروف نمایش داده می شود که هریک از این کد خطا پکیج فرولی نشان دهنده ی یک ایراد و مشکل مختص به خود هستند. زمانیکه دستگاه ارور خطا نمایش دهد به این معنی است که سیستم با مشکل مواجه شده و همین امر سبب اختلال در عملکرد پکیج می شود و تازمانیکه رفع ایراد نشود عملکرد پکیج فرولی متوقف خواهد شد. با دما پویا همراه باشید برای بررسی کد خطا و عیب یابی پکیج فرولی و در جدول زیر ایراد هر کد را نمایش را شرح داده ایم.

ارور خطا و عیب یابی پکیج فرولی FERROLI
کد خطا A01 مربوط به روشن نشدن مشعل
کد خطا A02 علامت شعله وجود دارد ولی مشعل خاموش است
کد خطا A03 ایراد سنسور اطمینان
کد خطا F04 ایراد مربوط به ترموستات دود
کد خطا F05 خطای روشن نشدن فن
کد خطا A06 شعله به طور مداوم خاموش روشن می شود
کد خطا F08 ایراد بالارفتن بیش از حد دمای مبدل حرارتی
کد خطا A09 ایراد شیر گاز
کد خطا F10 ایراد در سنسور اول مدار شوفاژ گرمایشی
کد خطا F11 ایراد در سنسور آب گرم بهداشتی
کد خطا F12 ایراد در سنسور آبگرم بهداشتی(در صورت نسب مخزن جانبی)
کد خطا F14 ایراد در سنسور اطمینان مدار شوفاژ
کد خطا A16 ایراد در شیر گاز
کد خطا F20 ایراد در کنترل احتراق
کد خطا A21 ایراد احتراق ناقص
کد خطا F34 خطای جریان برق کمتر از 170 ولت
کد خطا F35 ایراد نوسان برق مصرفی
کد خطا F37 مشکل فشار پایین مدار شوفاژ
کد خطا F39 خطای سنسور خارجی
کد خطا A41 خطای موقعیت سنسورها
کد خطا F42 ایراد در سنسور دوگانه
کد خطا F43 خطای عملکرد سیستم حفاظتی مبدل
کد خطا F50 مشکل سیم پیچ تدریجی شیر گاز
کد خطا A51 حفاظت در مقابل انسداد مدار دودکش / هوای احتراق
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx