گرمایشی

کد خطای پکیج تاچی

کد خطا و عیب یابی پکیج تاچی به کاربر این امکان را می دهد که مشکل به وجود آمده در عملکرد سیستم پکیج تاچی را به سرعت شناسایی و برای رفع این مشکل اقدام نماید. شرکت تاچی با بهره مندی از سیستم عیب یابی خودکار در ساخت و تولید پکیج دیواری تاچی به سیستم این امکان را می دهد که بروز خطا و ارور را به صورت کد و از طریق صفحه نمایش دیجیتال روی پنل پکیج اطلاع رسانی نماید. در این مطلب به کد خطا و ارور های پکیج تاچی و اینکه هر کد نشان دهنده ی چه خطایی در سیستم است اشاره خواهیم داشت. گروه دماپویا اطلاعاتی در مورد کد خطا و عیب یابی پکیج تاچی و عیب یابی ایرادهای احتمالی انواع پکیج دیجیتال تاچی در مدل های اکو، اسمارت، استار و مجستیک در دو نوع تک مبدل و دومبدله با توجه به نوع کد نمایش روی صفحه ی دیجیتال دستگاه، جمع آوری و برای مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر در اختیار شما مشتریان محترم قرار داده است.

جدول کد خطا و عیب یابی پکیج تاچی

با اطلاع از کد خطا و عیب یابی پکیج تاچی به راحتی میتوان در صورت بروز هر نوع خطا و ایراد در عملکرد سیستم نسبت به رفع آن اقدام نمایید. در حال حاضر استفاده از پکیج گرمایشی به دلیل سطح ایمنی بسیار بالا و همچنین کاهش هدررفت و اتلاف انرژی جایگزین سایر سیستم های گرمایشی مشابه شده است. پکیج گرمایشی وظیفه ی تامین آبگرم مصرفی بهداشتی و همچنین آب مورد نیاز مدار گرمایشی ساختمان را به عهده دارد. با توجه به کارایی و بازدهی مطلوب پکیج بسیاری از افراد این نوع سیستم ها را جایگزین سایر وسایل مشابه در صنعت تاسیسات ساختمان نموده اند. با توجه به نیاز بازار و تقاضای مصرف کننده در حال حاضر سازنده ای داخلی و خارجی بسیاری در این زمینه فعالیت داشته و سالانه میلیون ها دستگاه پکیج گرمایشی را تولید و روانه بازار رقابت می کنند. یکی از برند های معتبر که بواسطه ی سطح کیفیت بسیار بالا در بین رقبا جایگاه ویژه ای کسب نموده و توانسته طی سالهای متمادی سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد برند نام آشنای تاچی است.

این شرکت با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز و خلق ایده و فناوری های روز پکیج دیواری مدرن و پیشرفته با طراحی و ظاهری شیک و منحصر بفرد همچنین بازدهی و راندمان بالا تولید و ارائه می نماید. پیش از خرید انواع پکیج لازم است بدانید که برند تاچی در ظرفیت حرارت دهی 36،28،24 در مدل های اکو، اسمارت، استار و مجستیک تولید و موجود می باشد. پکیج تاچی در تمامی مدل ها دارای سیستم عیب یابی خودکار بوده که اگر پکیج حین عملکرد با مشکلی مواجه شد، این سیستم از طریق پنل صفحه نمایش دیجیتال روی بدنه ی پکیج خطای بوجود آمده را اطلاع رسانی کند. کد خطا و ارور پکیج تاچی به صورت ترکیبی از عدد و حروف است که هر کد مفهوم یک خطا را نشان می دهد. زمانیکه دستگاه ارور خطا نمایش دهد به این معنی است که سیستم با مشکل مواجه شده و همین امر سبب اختلال در عملکرد پکیج تاچی می شود و تازمانیکه رفع ایراد نشود عملکرد پکیج متوقف خواهد شد. با دما پویا همراه باشید کد خطا و عیب یابی پکیج تاچی را بررسی و در جدول زیر ایراد هر کد نمایش را شرح داده ایم.

ارور خطا و عیب یابی پکیج تاچی TACHI
کد خطا E1 مربوط به روشن نشدن شعله
کد خطا E2 خطای سیستم تهویه
کد خطا E3 ایراد سنسور تهویه
کد خطا E4 ایراد گرم شدن بیش از حد
کد خطا E5 ایراد در سنسور دمای ورودی
کد خطا E6 ایراد NTC آبگرم بهداشتی
کد خطا E7 ایراد NTC آبگرم مدار گرمایشی
کد خطا E8 خطای مدار الکتریکی
کد خطا E9 خطای کمبود آب
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx