گرمایشی

ارزانترین و بهترین مارک های پمپ پکیج

در این مطلب از مجله دماپویا به معرفی بهترین و ارزانترین پمپ پکیج اشاره خواهیم داشت. سیستم های گرمایشی از دیرباز به ابتدایی ترین شکل به منظور تامین گرمایش محیط و یا گرم کردن آب مصرفی مورد نیاز در اشکال و مدل های مختلفی طراحی و مورد استفاده قرار گرفته اند. با پیشرفت تکنولوژی و مدرنیته شدن زندگی های امروزی سبک های جدیدی از این سیستم ها طراحی و ساخته شده که هریک به نحوه ی موجب فراهم کردن آسایش و رفاه افراد شده اند. یکی از پر کاربردترین تجهیزات گرمایشی که به منظور تامین آبگرم بهداشتی برای انجام امور روزانه و همچنین آبگرم مورد نیاز سیستم های گرمایشی مورد استفاده قرار گرفته و به دلیل برخورداری از مزیت های متعددی با استقبال فراوانی روبه رو شده انواع مدل های پکیج گرمایشی می باشد. این تجهیزات به طور مستقل برای هر واحد قابل استفاده بوده و به این ترتیب رفته رفته جایگزین سایر سیستم های گرمازا از قبیل موتورخانه ها شده اند.

بهترین و ارزانترین مارک های پمپ پکیج

این سری از تجهیزات گرمایشی در مدل پکیج دیواری و زمینی در ابعاد و ظرفیت حرارت دهی متنوع طراحی و عرضه می شوند. که با توجه به موقعیت نصب و ظرفیت متناسب با نیاز، میتوان یکی از مدل های دیواری و یا زمینی را به منظور تامین آبگرم بهداشتی و آبگرم مورد نیاز مدارهای گرمایشی از جمله رادیاتورها را فراهم نمود. بدیهی است که این تجهیزات همانند سایر سیستم ها از کنار هم قرار گرفتن اجزا و قطعات ریز و درشتی شکل گرفته که عملکرد هریک روی کارکرد نهایی دستگاه تاثیرگذار می باشد. در نظر داشته باشید که برای خرید و بررسی مشخصات پکیج گرمایشی باید به این نکته توجه داشت که برخی قطعات در این سیستم ها از اهیمت ویژه ای برخوردار هستند که عملکرد صحیح آنها در ایجاد آبگرم نقش حیاتی دارد. یکی از اجزای مهم پمپ پکیج می باشد. که در ادامه به ارزانترین پمپ پکیج موجود در بازار اشاره خواهیم داشت.

قبل از معرفی سه برند از بهترین و ارزانترین پمپ پکیج بهتر است در ابتدا نگاه به عملکرد پمپ در پکیج زمینی و دیواری داشته باشیم. همانطور که اشاره شد پکیج های گرمایشی وظیفه ی تامین آبگرم بهداشتی برای انجام امور روزانه از قبیل شتشو، استحمام و یا پخت وپز، و همچنین آبگرم مورد نیاز مدارهای گرمایشی از قبیل رادیاتورها را برای تامین هوای گرم در روزهای زمستان را به عهده دارد. با روشن شدن شوفاژ ها در روزهای سرد سال آبگرم مورد نیاز از طریق پکیج گرمایشی و لوله های اتصال به رادیاتور رفته و با انتقال حرارت به فضای اتاق سرد شده و از طریق لوله های برگشت به پکیج بازگردانده می شود. و همین چرخه به طور مدام ادامه داشته و به این ترتیب گرم مورد نیاز فراهم می شود. بنابراین در سیستم پکیج باید قطعه ای باشد که این جریان مداوم را کنترل کند. پمپ پکیج همان قطعه ای است که عامل حرکت و چرخش آب از پکیج به شوفاژها می باشد. بنابراین پمپ در پکیج های دیواری و زمینی وظیفه ی کنترل میزان افت فشار دستگاه را به عهده دارد.

طی استفاده طولانی مدت از پکیج گرمایشی به منظور تامین آبگرم مورد نیاز بدیهی است بنا به دلایلی یکی از قطعات از جمله پمپ آن دچار خرابی و آسیب شده و نیاز به تعمیر و یا حتی تعویض داشته باشد. به همین دلیل شرکت های تولید کننده لوازم جانبی پکیج ها را نیز با سطح کیفیت بالا تولید و روانه بازار رقابت می کنند، به این ترتیب میتوان در بسیاری از هزینه های مصرفی برای خرید پکیج جدید صرفه جویی نمود و تنها با خرید یک قطعه تا چند سال دیگر نیز از آن وسیله استفاده نمود. به همین جهت در این مقاله به معرفی بهترین و ارزانترین پمپ پکیج موجود در بازار ایران اشاره خواهیم داشت.

پمپ پکیج ویلو

یکی از بهترین و ارزانترین پمپ پکیج موجود در بازار که در اکثر برندهای معتبر پکیج نیز از این برند استفاده می کنند برند ویلو می باشد. این کمپانی در کشور آلمان و در خصوص طراحی و ساخت انواع تجهیزات آبرسانی از قبیل پمپ آب در حال فعالیت بوده و به دلیل بهره مندی از متریال و قطعات مرغوب توانسته محصولاتی با سطح کیفیت بالا تولید و عرضه نماید. پمپ پکیج ویلو در با قدرت آبدهی مطلوب قابل استفاده در تمامی ظرفیت های موجود و به بهترین شکل موجب گردش و انتقال آب می گردد. از ویژگی های این محصولات می توان به توانایی گردش آب تا حداکثر 140 درجه سانتی گراد اشاره داشت. جنس بدنه و پروانه از بهترین آلیاژ و متریال ساخته شده که از دوام و طول عمر بالایی بهره می برد. به همین جهت می توان با خراب شده پمپ پکیج با خرید این مدل پمپ در هزینه های مصرفی صرفه جویی نموده و در عین حال پمپ با قدرت آبدهی و سطح کیفیت بسیار بالا خریداری نمایید. با توجه به برخورداری از مزیت های متعدد به عنوان بهترین و ارزانترین پمپ پکیج در بازار شناخته می شود.

پمپ پکیج گراندفوس

از دیگر بهترین و ارزانترین پمپ پکیج موجود در بازار برند مطرح و نام آشنای گراندفوس می باشد. این کمپانی یکی از مطرح ترین و معتبر ترین کمپانی های دانمارکی در خصوص طراحی و ساخت انواع تجهیزات آبرسانی به شمار می آید. و به دلیل رعایت استانداردهای بین المللی و بهره مندی از قطعات و متریال مرغوب و درجه یک در ساخت پمپ پکیج توانسته محصولاتی با سطح کیفیت بالا و قدرت آبدهی بسیار مطلوب تولید و روانه بازار رقابت نماید. به دلیل برخورداری از قدرت و حجم آبدهی بالا می توان در پکیج های زمینی و دیواری با هر نوع ظرفیت گرمایشی از پمپ پکیج گراندفوس بهره مند شد. از ویژگی های این مدل پمپ پکیج می توان به عملکرد کاملا بی صدای دستگاه نام برد به طوریکه با کمترین میزان صدا عمل گردش و انتقال آب با حرارت بالا را انجام می دهد. جنس بدنه و پروانه پمپ از چدن مرغوب و با کیفیت تهیه شده که موجب افزایش عمر و کاهش استهلاک در پمپ پکیج شده است. قیمت اقتصادی و سطح کیفیت بالا موجب شده به عنوان یکی از بهترین و ارزانترین مارکهای پمپ پکیج موجود در بازار ایران شناخته شود.

پمپ پکیج لیو

یکی دیگر از بهترین و ارزانترین پمپ پکیج زمینی و دیواری موجود در بازار که با سطح کیفیت بالایی تولید و عرضه می گردد برند لیو می باشد. این کمپانی یکی از مطرح ترین و معتبرترین تولید کننده های چینی می باشد که بواسطه تولید محصولاتی با سطح کیفیت بالا توانسته سهم عمده ای بازار تجهیزات آبرسانی از جمله پمپ پکیج را به خود اختصاص دهد. بهره مندی از متریال و قطعات اصلی و درجه یک در ساخت پمپ پکیج لیو موجب شده از قدرت آبدهی و سیرکولاتور بالایی برخوردار باشند. جنس بدنه از چدن ضدزنگ و جنس پردانه از پلاستیک فشرده PA6 یا PPO تهیه شده که مقاوت بالایی در برابر پوسیدگی، زنگ زدگی و حرارت بالای آب دارد. از ویژگی های منحصر بفرد پمپ پکیج لیو می توان به راندمان و قدرت آبدهی بسیار بالا اشاره داشت. و همچنین به نوعی طراحی شده که حین عملکرد با کمترین میزان صدا عمل گردش آب داغ مورد نیاز مدار را انجام می دهد. وبسایت تخصصی دماپویا به عنوان نماینده فروش رسمی محصولات لیو در ایران، پمپ پکیج لیو را همراه با گارانتی اصلی و بهترین قیمت با امکان ارسال به سراسر کشور ارائه می نماید. قیمت اقتصادی به صرفه و سطح کیفیت بالا موجب شده به عنوان یکی از بهترین و ارزانترین پمپ پکیج در بازار شناخته شوند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx