سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی گودمن

در این نوشتار از دماپویا به دنبال بررسی این سوال هستیم که کولر گازی گودمن ساخت کجاست. این دستگاه یکی از چندین سیستم تهویه مطبوع هوا است که در محیط ها و ساختمان های مختلفی از جمله مسکونی، تجاری و اداری کاربرد دارد. قیمت ویژه کولر گازی منوط به موارد مختلفی است که شما عزیزان می توانید در فروشگاه دماپویا مشاهده نمایید. این سیستم به موجب قدرت آن در خنک سازی هوا و عملکرد مطلوب هوادهی، در مدت زمان بسیار کوتاهی هوای فضا را تهویه می نماید و دمای آن را به درجه دلخواه ساکنان آن محیط می رساند. در فصل تابستان که گرمای هوا بسیار طاقت فرسا می شود و نیاز به یک دستگاه سرمایشی افزایش می یابد، کولر گازی مورد استقبال فراوانی قرار می گیرد. از این رو سازندگان متعددی در ساخت این محصول با یکدیگر رقابت می کنند و سعی دارند تا با ارائه بهترین کیفیت و به کمک فناوری های روز، سهم بازار را در اختیار خود داشته باشند. یکی از سازندگان معتبر در این صنعت برند گودمن است که به دنبال کشور سازنده کولر گازی گودمن هستیم. این برند در ساخت این محصول از تکنولوژی های روز دنیا بهره می گیرد و مطابق استانداردهای بین المللی دستگاه هایی مدرن طراحی و روانه بازار می کند. با پیشرفت تکنولوژی و ورود فناوری های جدیدتر، دستگاه های تهویه مطبوع نظیر کولر گازی با مزیت ها و قابلیت های مطلوب تری نسبت به سیستم های قدیمی تولید و عرضه می گردند. در ادامه قصد داریم کشور سازنده کولر گازی گودمن را معرفی کنیم.

کولر گازی گودمن برای تمامی متراژها و محیط های گوناگون با هر مشخصاتی یک سیستم تهویه مطبوع مناسب طراحی و تولید می کند تا نیاز مشتریان مختلف را تامین نماید. این کمپانی که در زمینه ساخت انواع سیستم های تهویه مطبوع از جمله داکت اسپلیت، فن کویل و کولر گازی اسپلیت فعالیت دارد، اصالتی آمریکایی دارد و کشور سازنده کولر گازی گودمن آمریکا می باشد. تاریخچه این کمپانی به سال 1954 بازمی گردد که در این سال توسط هارولد گودمن در تگزاس آمریکا تاسیس شد و به سرعت در دهه 1960 به یکی از موفق ترین سازندگان سیستم های تهویه مطبوع تبدیل شد. این شرکت سازنده در ساخت کولر گازی از تکنولوژی اینورتر بهره می گیرد تا مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. کیت اینورتر مصرف برق را تا 60 درصد کم می کند تا از ایجاد هزینه های گزاف برق جلوگیری نماید. پیش از خرید کولر گازی لازم است علاوه بر آشنایی با برند مشخصات مدل های آن را نیز بشناسید. بنابراین قصد داریم تا پس از بررسی سوال کولر گازی گودمن ساخت کجاست، مدل های آن را معرفی خواهیم کرد.

معرفی انواع کولر گازی گودمن

سیستم تهویه مطبوع کولر گازی را می توان بر اساس معیارهای مختلفی دسته بندی کرد. در وهله اول لازم به ذکر است که این دستگاه در ظرفیت های هوادهی گوناگونی تولید و عرضه می شود؛ برای انتخاب ظرفیت متناسب با محیط خود لازم است به نکاتی دقت کنید که شامل متراژ محیط، میزان آفتاب گیر بودن و ضخامت دیوارها می باشد. مسلما هر چه محیط مورد نظر شما بزرگتر باشد نیاز به ظرفیت بیشتری دارید. بنابراین یکی دیگر از سوالات رایج پیش از خرید کولر گازی، علاوه بر اینکه کولر گازی گودمن ساخت کجاست، لازم است انواع آن را نیز بررسی نماییم. گفتنی است که تیم فنی مهندسی دماپویا در مقاله ای دیگر بهترین برندهای کولر گازی را نیز معرفی نموده ایم. کمپانی گودمن کولر گازی را در ظرفیت 12000، 9000، 2200 و 24000 طراحی و تولید می نماید. معیار دیگر تقسیم بندی کولر گازی بر اساس موقعیت نصب آن است که گودمن این محصول را در مدل دیواری طراحی می کند. گفتنی است که کولر گازی های تولید شده توسط برند آمریکایی گودمن دارای عملکرد دوگانه سرد و گرم است و در تمامی فصول قابلیت مطبوع سازی هوا را دارد. در ادامه قصد داریم به معرفی مشخصات این مدل بپردازیم.

کولر گازی دیواری گودمن

کشور سازنده کولر گازی گلدمن یعنی آمریکا، با توجه به استانداردهای روز به ساخت تجهیزات ساختمان مانند سیستم های تهویه مطبوع دست به تولید می زند و کولر گازی های ساخته شده توسط این مارک از کیفیت بالایی برخوردار است و دارای مزیت های مطلوبی می باشد. مزیت ها و نکات مثبت این محصول باعث می شود سهم بالایی از بازار را از آن خود کند و در میان دیگر سازندگان کولر گازی جایگاه بالایی دارد. با توجه به معیار موقعیت نصب، گلدمن همانطور که گفته شد سیستم سرمایشی کولر گازی را به صورت دیواری طراحی می کند. این محصول دارای صفحه نمایش LCD می باشد که مشخصات مورد نیاز کاربر را در آن نمایش می دهد. ظاهر کولر گازی دیواری گودمن از طراحی شیک و ساده ای برخوردار است که این مزیت آن سبب می شود که جلوه خوبی به دکوراسیون محیط مورد نظر بدهد. فیلترهای تعبیه شده در این مدل کولر گازی از نوع کربن فعال است که به تصفیه و پاکسازی آلاینده های محیط کمک می کند و بوهای نامطبوع محیط را نیز پالایش می کند تا علاوه بر تهویه مطبوع، عمل تصفیه و پاکیزگی محیط را نیز انجام دهد. همچنین پس از معرفی کشور سازنده کولر گازی گودمن لازم است به گرید انرژی آن نیز اشاره ای داشته باشیم؛ رده انرژی کولر گازی دیواری گودمن +++A است. تمامی ظرفیت های این کولر گازی قابل تنظیم به حالت توربو نیز می باشند. علاوه بر این موارد تمامی مدل ها قابل تنظیم به حالت خواب نیز می باشند.

کولر گازی دیواری گودمن
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx