سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی گالانز

ما دراین مقاله از مجله دماپویا با ارائه ی یکسری از مطالب به معرفی و آشنایی در رابطه با کشور سازنده کولر گازی گالانز خواهیم پرداخت. برای آشنایی بیشتر با خرید انواع کولر گازی و این سیستم ها بهتراست ابتدا عملکرد آن را مورد بررسی قراردهیم . گفتنی است که این دست از تجهیزات اولین بار در سال 1902 توسط شخصی به نام ویلیس کریراختراع و مفهوم کولر گازی به آن اتلاق داده شد. این سیستم ها با دارا بودن یکسری از قابلیت ها قادراند دمای مطلوب و مورد نیاز یک محیط را تامین بنمایند. درواقع هر کولر گازی از چهار جز اصلی: کمپرسور، کندانسور، اوپراتور و شیرانبساط بوجود آمده که از قرار گیری و ارتباط بین این اجزا عملکردی تحت عنوان سرد سازی و یا تهویه مطبوع انجام می گیرد به این صورت که گاز مبرد درداخل بخش کمپرسور جمع شده و در این حالت با از دست دادن گرمای خود به مایعی تبدیل می شود که از درون لوله ها عبور کرده و به گازی تبدیل می شود که حاوی دمایی خنک بوده و دراین حین بواسطه ی عملیاتی که یونیت ها انجام می دهند این دمای مورد نظر به محیط انتقال می یابد. لازم به ذکر است هر کشور سازنده ای هم که نسبت به تولید این قبیل تجهیزات اقدام به فعالیت نماید آن را تحت عنوان چند مدل : پرتابلی ، پنجره ای و ایستاده آن را طراحی و جهت عرضه به تولید می رساند. باتوجه به اینکه این محصول از جایگاه بالایی در مصرف برخوردار است به همین میزان نیز بازار رقابتی تولید را هم ازآن خود نموده به همین علت تولید کنندگان بسیاری نسبت به ارائه ی این محصول با برند های گوناگونی مشغول فعالیت می باشند. ما نیز دراین مقاله به بررسی و آشنایی با یکی از این برند ها تحت عنوان کشور سازنده کولر گازی گالانز پرداخته ایم که درادامه توضیحات بیشتری را دراین خصوص ارائه خواهیم داد.

در رابطه با کشورسازنده کولر گازی گالانز میبایست چین را به عنوان تولید کننده ی این برند معرفی نمود که با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی ها در 28 سپتامبر 1978 تاسیس گشت و نسبت به تولید محصولاتی با کیفیت و دوام بالا جهت عرضه به بازارعرضه بنماید . در واقع باید گفت کولر گازی های گالانز از نوع دستگاه های تصفیه هوایی به شمار می آیند که قابلیت تامین سرمایش و گرمایش مورد نیاز را خواهند داشت و مانند تمام تجهیزاتی که در این زمینه به کار گرفته می شوند از دو پنل خارجی و داخلی تشکیل شده اند به این صورت که قسمت خارجی وظیفه ی عملیات خنک سازی گازها را برعهده داشته و محل قرار گیری آن در خارج از محیط داخلی ای مثل خانه یعنی بالکن یا حیاط است. این سیستم ها از قدرتی برخوردارند که می توانند باد را با سرعت و حجم بیشتری جهت تغییر در دمای محیط انتشار دهند.همچنین به طورکلی ازصدای کمی در حین عملکرد برخوردار می باشند که این به نوعی از ویژگی های اختصاصی این سیستم به شمار می آید. اگر بخواهیم به انواع مدل هایی که کشور سازنده کولر گازی گالانز نسبت به تولید آن اقدام به فعالیت نموده است اشاره نماییم میتوان مدل های: اسپلیت و پنجره ای را ازاین تجهیزات نام برد . که ما درادامه ی مطالب این مقاله به بررسی بیشتر درخصوص عملکرد و مشخصه های فنی هریک از این مدل ها خواهیم پرداخت.

کولر گازی دیواری گالانز

به عنوان یک نمونه از سیستم هایی که کشورسازنده گالانز نسبت به تولید آن اقدام به فعالیت نموده میتوان به مدل دیواری از این تجهیزات اشاره نمود که با دارا بودن یکسری از قابلیت ها توانسته جایگاه ویژه ای را در بازار رقابتی تولید از آن خود کند .اگر بخواهیم در رابطه با مشخصه های فنی این سیستم بگوییم باید به برخورداری از قطعاتی از آن اشاره نمود که کارایی آن را درسطح بالایی قرارمی دهد به عنوان مثال میتوان به فن های بزرگ که در این محصول قرار دارد اشاره نمود که به سیستم قدرت پرتاب باد بیشتری را جهت انتقال به محیط میدهدعلاوه براین وجود صفحه نمایشگر LED، پره های آلمینیومی جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار، قابلیت نصب سریع و قرارداشتن درگرید B که به معنی پایین بودن میزان مصرف انرژی درآن است همگی ازجمله مزایای این سیستم است که آن را برای انتخاب مورد توجه افراد قرار می دهد . نکته حائزاهمیت درباره ی وجود نمایشگر این سیستم این است که با نمایش دادن میتوان نسبت به عملکرد های آن آگاهی داشته باشیم به این صورت که برای مثال نشان دادن عبارت E01 نشان دهنده Error یا خطا و عدد مقابل مربوط به نوع خطای موجود درآن می باشد. شما عزیزان می توانید به منظور آشنایی بیشتر، مقاله دیگری از دماپویا با عنوان ارزان ترین کولر گازی را نیز مطالعه نمایید.

کولر گازی دیواری گالانز

کولر گازی پنچره ای گالانز

به عنوان یکی دیگر از انواع تجهیزاتی که کشور سازنده کولر گازی گالانز نسبت به طراحی و تولید آن اقدام به فعالیت نموده می توان به اسپلیت های پنجره ای اشاره نمود. در رابطه با نحوه ی عملکرد این سیستم ها باید گفت به صورت یکپارچه می باشند یعنی قسمت جلوی دستگاه اپراتور و قسمت پشت آن ازکنداسور قرار دارد که هردو در داخل یک باکس تعبیه شده اند. اسپلیت های پنجره ای به گونه ای طراحی شده اند که یک قسمت آن در محیط بیرونی قرار می گیرد که این موضوع سبب می شود تا از شنیده شدن صدای حین کارکرد آن مانع شود . درواقع باید این سیستم ها را بهترین گزینه برای مورد استفاده قرار گرفتن درمحیط های کوچک از قبیل: اسکان های موقت، سوئیت های زیر 50متر و … دانست. نکته حائزاهمیت در خصوص این سری ازتجهیزات که کشورسازنده کولر گازی گالانز تولید نموده این است که درعین اینکه تنها قابلیت تامین دما برای متراژهای پایین را دارند اما درمقابل بهترین انتخاب برای مناطقی اند که دمای بسیار بالایی دارند.

کولر گازی پنچره ای گالانز
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx