سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی گاسونیک

در این مطلب از مجله اطلاعاتی دماپویا به معرفی کشور سازنده کولر گازی گاسونیک اشاره خواهیم داشت. ایجاد هوایی خنک و مطبوع و تامین آسایش و رفاه ساکنین از نیازهای اساسی و اولویت های ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری به شمار می آید. سیستم های تهویه مطبوع با ایجاد هوایی دلنشین، گرمای طاقت فرسای تابستان را قابل تحمل می کنند. سیستم ها وتجهیزات متعددی توسط بشر طراحی و ابداع شده که هریک عملکرد مختص به خود را دارا می باشند و بنابه نوع ویژگی که دارند در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. دربین این تجهیزات کولرگازی به دلیل برخورداری از مزیت های متعددی به یکی از پرکاربردترین سیستم های برودتی تبدیل شده که بسیاری از افراد استفاده از این دستگاه را به سایر مدل های مشابه ترجیح می دهند. در همین راستا شرکت های مخلتفی در خصوص طراحی و ساخت انواع مدل های کولر گازی در حال فعالیت هستند و سالانه میلیون ها دستگاه تولید و روانه بازار رقابت می کنند. انتخاب بهترین برند از بین دهها مارک مختلف شاید کمی دشوار به نظر برسد اما با اطلاع از ویژگی های محصولات و کشور سازنده ی آنها می توان انتخابی هوشمندانه را تجربه کرد. گاسونیک از برندهای معتبر بازار جهانی است که در ادامه به کشور سازنده کولر گازی گاسونیک اشاره خواهیم داشت.

گاسونیک کمپانی مطرح و معتبر جهانی در خصوص طراحی و تولید انواع لوازم خانگی و سیستم های تهویه مطبوع فعالیت گسترده ای دارد. این شرکت با رویکردی نو و طرح ایده هایی خلاقانه توانسته محصولاتی مدرن مطابق استانداردهای جهانی تولید و روانه بازار رقابت کند. کارخانه تولیدی گاسونیک در کشور ترکیه تاسیس و به بهره برداری رسیده است. این کمپانی با بهره مندی از تکنولوژی های مدرن و بکارگیری فناوری های روز دنیا کولر گازی با قابلیت های جدید و در ظرفیت هوادهی متنوع تولید و روانه بازار رقابت می کند. به دلیل تنوع در ظرفیت و مدل می توان در زمینه های مختلف به منظور تامین هوایی مطبوع از این سیستم ها بهره مند شد. همچنین قطعات و اجزای تشکیل دهنده دستگاه ها از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تهیه شده که موجب افزایش سطح دوام و کیفیت نهایی آنها شده است. در حال حاضر این کمپانی به منظور کاهش هزینه و پوشش بازار جهانی کولر گازی گاسونیک را با همان سطح کیفیت و تکنولوژی در کشور چین تولید و روانه بازار رقابت می کند. بعد از اطلاع از کشور سازنده کولر گازی گاسونیک به معرفی انواع مدل های موجود این محصولات اشاره خواهیم داشت.

کولر گازی گاسونیک از بهترین های بازار رقابت به شمار می آید. این سیستم ها به دلیل بهره مندی از تکنولوژی های منحصر بفرد به یکی از پرفروش ترین های این عرصه تبدیل شده است. قابلیت عملکرد سرد و گرم در این محصولات موجب شده در تمامی روزهای سال همواره هوایی مطلوب و دلنشین در محیط فراهم شود، و به این ترتیب در بسیاری از هزینه های اقتصادی می توان صرفه جویی نمود. کولر گازی گاسونیک در مدل های دیواری و ایستاده با ظرفیت هوادهی متنوع تولید و در بازار موجود می باشد. از دیگر ویژگی های محصولات گاسونیک میتوان به قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ی آنها اشاره داشت، همچنین تامین قطعات و دسترسی به نمایندگی های فروش از دیگر مزایای این محصولات به شمار می آید. در ادامه به ویژگی های انواع مدل کولر گازی گاسونیک اشاره خواهیم داشت.

کولر گازی دیواری گاسونیک

کولر گازی دیواری گاسونیک در 4 ظرفیت 30000،24000،18000،12000 btu/h با قدرت خنک کنندگی بالا تولید و عرضه می گردد. این محصولات به دلیل برخورداری از ویژگی های منحصر بفرد طرفداران بسیاری در عرصه تهویه مطبوع به خود اختصاص داده و توانسته سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. کمپرسور بکار رفته در این سیستم ها از نوع روتاری و گاز مبرد بکار رفته نیز R410 سازگار با محیط می باشد. کولر گازی گاسونیک مدل دیواری با قابلیت گرمایشی و سرمایشی عرضه می شود که میتواند هوایی مطبوع و دلنشین به محیط هدیه بخشد. طراحی زیبا و خیره کننده ی پنل داخلی این امکان را فراهم کرده که با هر نوع سبک دکوراسیون و سلیقه ای همخوانی داشته و با قرار گرفتن در اتاق زیبایی آن را دوچندان می کند. سیستم حالت خواب این دستگاه در طول شب با متعادل نگهداشتن دمای اتاق خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین نمایشگر ال ای دی تعبیه شده روی پنل وضعیت دستگاه و دمای خروجی از آن را به کاربر اطلاع می دهد. راه اندازی مجدد به صورت خودکار در کولر گازی های گاسونیک موجب جلوگیری از اتلاف و هدررفت انرژی و افزایش بازدهی در این دستگاه ها شده است.

کولر گازی دیواری گاسونیک

کولر گازی ایستاده گاسونیک

کولر گازی ایستاده گاسونیک در 3 ظرفیت هوادهی 36000 الی 60000 btu/h با رعایت استانداردهای بین المللی با قدرت هوادهی بالا تولید و عرضه می گردد. قابلیت عملکرد سرد و گرم در این تجهیزات موجب شده جایگزین سایر سیستم های مشابه حرارتی و برودتی باشند. شکل ظاهری دستگاه به نوعی طراحی شده که با هر نوع دکوراسیون همخوانی داشته و با قرار گرفتن در محیط زیبایی فضا را دو چندان میکند. کمپرسور بکار رفته از نوع اسکرول و گاز مبرد آن R22 سازگار با محیط است. استفاده از کمپرسورهای مرغوب و برند اصلی موجب شده که دستگاه با کمترین میزان صدا و لرزش هوایی مطبوع و دلنشین در محیط به ارمغان آورد. این مدل از کولر گازی توانایی تولید حجم وسیعی از هوای مطلوب را دارا می باشند به همین دلیل در متراژهای بالاتر مورد بیشترین کاربرد را دارا می باشند. دریچه های خروجی به نوعی طراحی شده که قابلیت تنظیم به سمت عمودی و افقی را دارند و می توان با توجه به موقعیت و شرایط دمایی مورد نیاز حالت پره ها را تغییر و تنظیم نمود. استفاده از فیلترهای چندلایه تصفیه هوا از ورود هر نوع مواد معلق، گرد وغبار، باکتری و بوی نامطبوع به داخل اتاق مانع بعمل می آورد. بنابراین نقش مهمی در بهبود و افزایش کیفیت هوای تنفسی دارد.

کولر گازی ایستاده گاسونیک
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx