سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی کریر

ما در این مقاله با ارائه ی یکسری از اطلاعات به آشنایی و معرفی با کشور سازنده کولر گازی کریرخواهیم پرداخت. ابتدا جهت آشنایی بیشتر با این سیستم بهتر است ساختار و مشخصه های فنی آن را مورد بررسی قراردهیم. برای اطلاع از قیمت به روز کولر گازی نیز می توانید به فروشگاه دماپویا مراجعه نمایید. در واقع باید گفت کولر گازی ها از انواع پرکاربرد تجهیزات سرمایشی به حساب می آیند چرا که با دارا بودن قابلیت هایی میتوانند به سرعت و آسانی دمای مورد نیاز را درمحیط مورد نظر فراهم آورند. نحوه ی عملکرد کولرگازی ها به طور کلی به این صورت است که بواسطه ی سیستمی که دارند گرما را از یک محیط دریافت و به خارج از آن فضا انتقال می دهند که بر این اساس نوعی از تجهیزات تهویه مطبوع نیز به شمارمی آیند. لازم به ذکر است که همه ی کولر گازی ها دارای یکسری قطعات مشترک از قبیل: اپراتوربا قابلیت جذب گرمای محیط ، کمپرسور برای متراکم نمودن گازها و کندانسور برای عمل خنک سازی میباشند که نتیجه ی عملکرد هماهنگ این قطعات در نهایت به تامین دمای خنک منجرمی گردد. کولر گازی ها به انواع مدل های دو تکه یا اسپلیت و یک تکه یا پرتابل تقسیم می شوند که البته هر برند یا شرکت تولید کننده یکسری از انواع این تجهیزات را جهت عرضه به بازار ارائه می دهد. در ادامه ما به بررسی درباره ی مشخصه های فنی هریک از انواع مدل هایی که کشور سازنده کولر گازی کریر به طراحی و ساخت آن اقدام به فعالیت نموده می پردازیم.

در خصوص آشنایی با اینکه کولر گازی کریر ساخت کجاست باید گفت سازنده این تجهیزات سرمایشی به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات تهویه مطبوع و سرمایشی شناخته شده فعالیت خود را نسبت به طراحی و تولید این تجهیزات اولین بار در سال 1950 توسط شخصی به نام ویلیس هاویلند کریر در کشور تایلند آغاز نمود. لازم به ذکر است این شرکت در کشورما تحت عنوان شرکت نمایندگی صنایع سرما آفرین از سال 1362 فعالیت خود را جهت عرضه این محصولات آغاز نمود. اگر بخواهیم به انواع مدل هایی که تحت عنوان این برند ارائه شده اشاره کنیم میبایست مدل های پنجره ای ، دیواری و پرتابلی این محصول را نام برد که هریک دارای نوعی عملکرد و مشخصه های فنی مختص خود را دارند. برای آشنایی بیشتر با این نوع از تجهیزات خنک کننده و یا تهویه مطبوع لازم است که با ساختار و نوع عملکرد هریک از این مدل ها آشنایی پیدا کرد که داشتن این اطلاعات میتواند به عنوان یک راهنما در هنگام انتخاب باشد تا در نهایت بتوان محصولی متناسب بانوع نیاز و کارایی لازم را خریداری نمود. ما نیز در ادامه به بررسی ساختاری و کارایی های این تجهیزات که کشور سازنده کولر گازی کریر ارائه نموده، بیشتر خواهیم پرداخت .

کولر گازی دیواری کریر

اسپلیت های دیواری را میتوان به عنوان یکی دیگر از انواع محصولات کشور سازنده کولر گازی کریر معرفی نمود. گفتنی است که این محصولات خودشان به دو مدل دیگر تحت عنوان اینورتر و معمولی تقسیم می شوند که اینورتر در مقایسه با اسپلیت ها از میزان مصرف برق پایین تری برخوردارند. نکته ی حائز اهمیت در انتخاب این سیستم ها در نظر داشتن متراژ و ظرفیت محیط مورد استفاده است چرا که اگر متراژ با نوع سیستم انتخابی تناسب نداشته باشد کارایی و قابلیت تامین دمای مورد نیاز را نخواهد داشت. کشور سازنده کولر گازی کریر نیزمانند تمامی برند ها در طراحی خود از یکسری قطعات مشابه با این قبیل تجهیزات استفاده می کند به این صورت که دارای دو پنل جداگانه از هم بوده و یک پنل درخارج از محیط مورد استفاده مثل حیاط یا بالکن میباشد البته باید توجه داشت که در زیر نور مستقیم آفتاب قرارداده نشود تا راندمان بالایی داشته باشد. همچنین بهتر است فاصله ی بین این دوپنل از هم زیاد نباشد تا سیستم بهتر بتواند دمای مورد نیازرا تامین یا به نوعی عملکرد بهتری داشته باشد.

کولر گازی دیواری کریر

کولر گازی پرتابل کریر

به طورکلی نحوه ی عملکرد این سری از تجهیزات که کشور سازنده کولر گازی کریرتحت عنوان پرتابلی به طراحی و تولید آن پرداخته به این صورت است که به تامین دمای سرد بدون رطوبت پرداخته و نیز دارای قابلیت جلوگیری از ورود هر نوع آلودگی یا گرد و غبار را دارد. نکته ی مهم در خصوص این محصول این است که به عنوان بهترین گزینه برای محیط هایی است که امکان نصب کمپرسور در بیرون از آن وجود ندارد . در بررسی این موضوع که کولر گازی کریر ساخت کجاست باید گفت این تجهیزات را به گونه ای طراحی نموده که با دارا بودن کمپرسور داخلی به علاوه ی موتورهای خارجی و داخلی عملیات خنک سازی را انجام می دهد به این صورت که یکی از موتورها از بالا عملیات انتقال و دیگری در پشت یا پایین دستگاه میباشد جریان هوای گرم را بوسیله ی یک دریچه از آن خارج میکند. این سیستم ها با دارا بودن یکسری از ویژگی ها از قبیل: نصب آسان ، پایین بودن میزان مصرف انرژی و سیم کشی جداگانه ای که امکان را میدهد که در هرزمان بتوان به راحتی با اتصال به برق از آن استفاده نمود، توانسته اند جایگاه بالایی را در بازار رقابتی تولید از آن خود بنمایند. برای خرید کولر گازی پرتابل شما عزیزان می توانید به سایت اینترنتی دماپویا مراجعه نمایید.

کولر گازی پرتابل کریر

کولر گازی پنجره ای کریر

به عنوان یکی دیگراز انواع تجهیزاتی که کشور سازنده کولر گازی کریر نسبت به طراحی و تولید آن اقدام به فعالیت نموده میتوان به اسپلیت های پنجره ای اشاره نمود . در رابطه با نحوه ی عملکرد این سیستم ها باید گفت به صورت یکپارچه میباشند یعنی قسمت جلوی دستگاه اپراتور و قسمت پشت آن از کنداسور قراردارد که هردو در داخل یک باکس تعبیه شده اند. اسپلیت های پنجره ای به گونه ای طراحی شده اند که یک قسمت آن در محیط بیرونی قرار میگیرد که این موضوع سبب می شود تا از شنیده شدن صدای حین کارکرد آن مانع شود. در واقع باید این سیستم ها را بهترین گزینه برای مورد استفاده قرار گرفتن در محیط های کوچک از قبیل: اسکان های موقت ، سوئیت های زیر 50متر و … دانست. نکته حائز اهمیت درخصوص این سری از تجهیزات و اینکه کولر گازی کریر ساخت کجاست موضوع حائز اهمیت تولید کولر هایی است که در عین اینکه تنها قابلیت تامین دما برای متراژهای پایین را دارند اما در مقابل بهترین انتخاب برای مناطقی اند از دمای بسیار بالایی برخوردارند.

کولر گازی پنجره ای کریر
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx