سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی هاردستون

در این مقاله از مجله دماپویا قصد داریم به معرفی کشور سازنده کولر گازی هاردستون بپردازیم. سیستم های تهویه مطبوع هوای مطلوب را برای ساکنان فراهم می کنند و با ایجاد هوایی خنک، رفاه را برای آن ها در روزهای گرم سال به ارمغان می آورند. با گرم شدن هوا نیاز به یک دستگاه برودتی احساس می شود و به همین منظور تجهیزات مختلف ساخته می شود که هر یک ویژگی خاص خود را دارند و برای مناطق مختلف آب و هوایی گوناگون کاربرد دارند. یکی از پرکاربردترین این تجهیزات کولر گازی است که مزیت های متعددی داشته و مورد استفاده افراد زیادی قرار می گیرد. کولر گازی در بسیاری از ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری جهت خنک سازی استفاده می شود و شرکت های داخلی و خارجی فراوانی در زمینه ساخت انواع مختلف این سیستم با یک دیگر رقابت می کنند و سالانه میلیون ها دستگاه کولر گازی در ظرفیت های متنوع تولید و روانه بازار می کنند. با وجود تنوع مدل ها و برندهای این بازار کولر گازی، انتخاب دستگاه مناسب کمی دشوار می شود و بنابراین با کسب اطلاعات و آگاهی از کشور سازنده کولر گازی، انتخاب راحت تر و هوشمندانه تر است. یکی از برندهای مطرح و معتبر این محصول هاردستون است که در ادامه به معرفی کشور سازنده کولر گازی هاردستون خواهیم پرداخته ایم.

برای معرفی و آشنایی با کشور سازنده کولر گازی هاردستون، بهتر است بدانیم که با هدف تولید و گسترش محصولات باکیفیت و مرغوب و رفع نیازهای مختلف مشتریان، هاردستون به عنوان برندی معتبر به عنوان یکی از سازندگان پیشرو در سیستم های تهویه مطبوع شناخته می شود که با نوآوری و خلق ایده های جدید، با بهره گیری از تکنولوژی های روز، سیستم های مدرن تولید می کند. چنانچه از کولر گازی مارک هاردستون استفاده می کنید یا قصد خرید کولر گازی دارید، احتمالا این سوال برای شما پیش می آید که کولر گازی هاردستون ساخت کجاست. کمپانی هاردستون در سال 2001 در کشور انگلستان فعالیت خود را آغاز کرد و به تولید لوازم خانگی باکیفیتی می پردازد تا نیازهای مختلف مشتریان را تامین نماید. نیروهای خلاق و متخصصی در برند هاردستون مشغول به فعالیت هستند که با استفاده از خط تولید کاملا اتوماتیک، سیستم هایی مرغوب تولید می کنند. کولر گازی یکی از محصولات کمپانی هاردستون است که با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و متریال ساخته می شود و به همین خاطر از استحکام و بازدهی بالایی برخوردار است. هاردستون به منظور پوشش نیازهای آسیا و خاورمیانه در سال های اخیر اقدام به راه اندازی خط تولید کولر گازی در کشورهای ترکیه، تایوان، کره و چین نموده است و این محصولات را با حفظ همان کیفیت مطلوب و با هدف کاهش هزینه های تولید نهایی، روانه بازار می کند. این محصولات که در کشورهای نامبرده تولید می گردد، زیر نظر مهندسین و کارشناسان مجرب، ارزیابی می شوند تا کیفیت و سلامت دستگاه کولر گازی هاردستون در سطح مطلوب حفظ شده و با قیمتی اقتصادی و مقرون به صرفه روانه بازارهای بین المللی شود. پس از آشنایی با تاریخچه کشور سازنده کولر گازی هاردستون، معرفی و شناخت انواع مدل ها و ویژگی های محصولات آن لازم به نظر می رسد.

کمپانی هاردستون با رعایت استانداردهای بین المللی و تکنولوژی های منحصر به فرد روز، محصولات پیشرفته و مدرنی تولید و روانه بازار می کند تا رضایت خاطر مشتریان را کسب کند. کولر گازی برند هاردستون به صورت کلی در دو مدل دیواری و پنجره ای تولید می شود که این مدل ها در تنوع و ظرفیت های مختلف طراحی می شوند تا نیازهای مختلف را پاسخگو باشند. قابلیت های منحصر به فرد کولر گازی در فضاهای مختلف هوای مطلوب و خنک را فراهم می کنند و در مناطق بسیار گرمسیر و شرجی نیز کاربرد دارند. افزایش دوام و استحکام کولر گازی های این برند با قطعات و اجزای مرغوبی تضمین می شود که این امر موجب افزایش طول عمر دستگاه شده و مانع از استهلاک زودهنگام آن می شود. بنابراین مصرف کنندگان کولر گازی این برند تا سالیان زیادی با رضایت خاطر از این سیستم جهت خنک سازی فضا استفاده می کنند. پس از اطلاع از اینکه به این سوال پرداختیم که کولر گازی هاردستون ساخت کجاست، خوب است بدانیم که انواع مدل های کولر گازی مارک نامبرده که در ادامه آن ها را معرفی و بررسی خواهیم کرد، علاوه بر کیفیت مطلوب و فناوری های پیشرفته، از قیمت اقتصادی و منصفانه ای برخوردار است که مشتریان را تشویق به خرید کولر گازی از این برند می نماید.

کولر گازی دیواری هاردستون

پس از بررسی این سوال که کولر گازی هاردستون ساخت کجاست، لازم به ذکر است که کولر گازی دیواری هاردستون با تایید تیم کنترل کیفی حرفه ای تولید و روانه بازار می شود. کمپرسور به کار رفته در کولر گازی از نوع روتاری بوده که مناسب مناطق حاره ای است. همچنین گاز مبرد به کار رفته در این کولر گازی از نوع R410 است که این گاز با محیط زیست سازگاری دارد و آسیبی به آن وارد نمی کند. کولر گازی این برند قابلیت های سرد و گرم دارد که این مزیت آن سبب می شود که در چهار فصل سال هوای مطلوب محیط تامین شود و جایگزین تمامی سیستم های حرارتی برودتی می شود. پنل داخلی این سیستم از جنس پلاستیک بسیار مرغوب است که به شیوه ای نوین طراحی می شود و دارای ظاهر مدرن و لوکسی است. زیبایی پنل داخلی کولر گازی برند هاردستون با تم فضای محیط هماهنگ شده و با دکوراسیون های مختلفی سازگار است که باعث می شود زیبایی محیط را دوچندان کند. ظرفیت اسپیلت های دیواری هاردستون از 9000 تا 30000 BTU بر ساعت هستند که با قدرت بالای خنک کنندگی و بازدهی مطلوب، هوای محیط را تهویه و خنک می سازند. یکی دیگر از ویژگی های مثبت کولر گازی مارک هاردستون در مدل دیواری وجود فیلترهای آن است که از سه لایه فیلتراسیون برخوردار است. این فیلترها هر نوع باکتری، ذرات گرد و غبار، بوهای نامطبوع و مواد آلرژی زا را از محیط حذف می کند و هوای پاک شده را بدون آلاینده از پنل خارج می کند و باعث تصفیه هوای محیط می شود. به این ترتیب در کوتاه ترین زمان ممکن هوا خنک و پاکسازی می شود. همچنین وجود دکمه های مخفی تعبیه شده در روی پنل این کولر گازی، یکی دیگر از ویژگی های مثبت آن است که در صورت گم شدن و یا خرابی ریموت کنترل، کنترل و تنظیم دستگاه را ممکن می سازد.

کولر گازی دیواری هاردستون کولر گازی دیواری هاردستون

کولر گازی پنجره ای هاردستون

همانطور که کشور سازنده کولر گازی هاردستون مورد بررسی قرار گرفت، به یکی دیگر از مدل های آن خواهیم پرداخت؛ کولر گازی پنجره ای هاردستون یکی دیگر از مدل های کولر گازی این برند است که بسیار پرکاربرد بوده و در محیط های مختلف نصب و اجرا می گردد. مدل پنجره ای کولر گازی هاردستون تنها از یک یونیت تهیه می شود که بدون اشغال فضا هوای مورد نیاز اتاق را به درجه مطلوب می رساند و خنک سازی محیط را تامین می کند و در قاب پنجره قرار می گیرد. علت نام گذاری آن به پنجره ای نیز به همین خاطر می باشد. هاردستون کولر گازی پنجره ای را در ظرفیت های 18000 تا 24000 BTU بر ساعت تولید می کند که این طیف ظرفیت ها معمولا از تقاضای بالایی برخوردار اند. استحکام و مقاومت بالای این سیستم به واسطه متریال مرغوب آن تضمین می شود و جنس بدنه آن از پلاستیک درجه یک است. طراحی و ظاهر دستگاه بسیار شیک و ساده بوده و با انواع مختلف دکوراسیون هماهنگ خواهد شد. ظاهر ساده و در عین حال زیبای آن با سلیقه های مختلف همخوان است و خللی در فضا ایجاد نمی کند. گاز مبرد به کار رفته در کولر گازی های هاردستون پنجره ای از نوع R410 است که با محیط زیست سازگاری دارد و کمپرسورهای آن روتاری اند. یکی دیگر از ویژگی های این سیستم عملکرد بی صدا و بدون لرزش آن است که برای ساکنان محیط مزاحمت ایجاد نمی کند و به هنگام استراحت و تمرکز آلودگی صوتی به وجود نمی آورد. دریچه های خروجی به صورت افقی و عمودی قابل تنظیم اند که با توجه به شرایط محیط و نیاز کاربران این دستگاه، جهت پره ها را می توان تغییر داد. علاوه بر ویژگی های گفته شده، کولر گازی هاردستون مدل پنجره ای مجهز به چندین لایه فیلتر است که از ورود و پخش آلاینده های محیط در فضا جلوگیری می نماید و باعث افزایش کیفیت هوای تنفسی می شود. در مواقع نوسان برق احتمال خرابی و صدمه به دستگاه وجود ندارد زیرا محصولات برودتی هاردستون مجهز به محاظ کمپرسور و برد الکتریکی هستند. بنابراین سطح کیفیت بالای این دستگاه آن را به کولر گازی محبوب و ایده آل کرده است.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx