سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی میتسوبیشی

با ارائه مطالبی در این مقاله به معرفی و آشنایی با کشور سازنده کولر گازی میتسوبیشی خواهیم پرداخت. گفتنی است این کمپانی فعالیت عمده ای در خصوص طراحی و ساخت انواع سیستم های تهویه مطبوع را داشته که به این واسطه نیز با بهره مندی بهره مندی از خط تولید کاملا اتوماتیک در کنار استفاده از متریال و قطعات درجه یک موجب شده تا بتواند محصولات خود را با سطح کیفیت بالایی ارائه دهد. میتسوبیشی با بیش از یک قرن سابقه در خصوص طراحی و ساخت لوازم الکتریکی و سیستم های تهویه مطبوع، جایگاه ویژه ای در بازار رقابت را به خود اختصاص داده است در واقع این شرکت چند ملیتی در سال 1299 هجری (1921 میلادی) در کشور ژاپن تاسیس و به بهره برداری رسید که در نهایت مطابق جدیدترین تکنولوژی ها و در مدل های مختلف طراحی و ساخته می شوند که همین تنوع و برخورداری از سطح کیفیت بالا موجب شده این محصول طرفداران بسیاری را در زمینه سیستم تهویه مطبوع را دارا گردد. با توجه به استقبال و نیاز بازار، شرکت میتسوبیشی به منظور کاهش هزینه ها و قیمت نهایی در سالهای اخیر اقدام به تاسیس خط تولید در کشور تایلند نموده و انواع مدل های کولر گازی را در این کشور را با همان کیفیت اولیه تولید و با قیمتی مناسب عرضه نموده که شرکت دامون سرویس در سال 1383 نسبت به واردات این نمونه سیستم های تهویه مطبوع و کولر گازی به ایران اقدام به فعالیت کرده و محصولات میتسوبیشی را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر در تمامی نمایندگی های معتبر سراسر کشور ارائه می نماید. در ادامه ی مطالب مقاله با ما جهت بررسی اینکه کولر گازی میتسوبیشی ساخت کجاست همراه باشید.

در رابطه با این شرکت تولید کننده به عنوان ارائه دهنده سیستم های تهویه مطبوع و سرمایشی باید گفت به منظور پوشش بازار و تامین نیاز مشتری کولر گازی های خود را در ظرفیت های مختلف در موقعیت نصب دیواری، ایستاده، و کاستی با قدرت خنک کنندگی بالا تولید و عرضه می نماید که به دلیل بکارگیری متریال اصلی و بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی ها و نیروهای متخصص، این نوع از سیستم های تهویه مطبوع خود را با قابلیت قدرت هوادهی بالا جهت عرضه به بازار طراحی و تولید می نماید. در واقع کشور سازنده کولر گازی میتسوبیشی مطابق جدیدترین فناوری های روز دنیا به شیوه ای نوین طراحی شده که بر همین اساس نیز به عنوان نمونه ای از پیشرفته ترین تجهیزات سرمایشی یا تهویه شناخته شده که همواره مورد انتخاب افراد به منظور استفاده در زمینه های مختلف قرار میگیرد و بر همین اساس این برخورداری از این نمونه قابلیت هاست که توانسته سهم بالایی از بازار فروش را از آن خود کند. در ادامه به بررسی بیشتر مشخصه های فنی و ویژگی های این سیستم در جهت آشنایی با اینکه کولر گازی میتسوبیشی ساخت کجاست خواهیم پرداخت.

کولر گازی اسپلیت اینورتر میتسوبیشی

گفتنی است کولر گازی اینورتر میتسوبیشی در ظرفیت های 10000 و 27000 Btu/h با قدرت خنک کنندگی بالا چهت عرضه به بازار طراحی و تولید می گردد که بهره مندی از تکنولوژی اینورتر در این نوع از تجهیزات تهویه تحت عنوان کولر گازی موجب کاهش 60 درصدی مصرف انرژی در این دستگاه شده است. لازم به ذکر است در رابطه با اینکه کولر گازی میتسوبیشی ساخت کجاست بررسی مشخصه های فنی از میزان اهمیت بالایی برخوردار میباشد که در رابطه با این سیستم باید گفت نوع کمپرسور بکار رفته از نوع روتاری بوده و گاز مبرد آن R410 با قابلیت سازگاری با محیط میباشد. همچنین دریچه های خروجی این پنل به نوعی طراحی شده که هوایی یکنواخت را در فضای داخلی اتاق انتشار می دهد و نیز به واسطه ی سیستم تنظیم پرتاب باد قادر است با توجه به موقعیت، دریچه توزیع هوا را تنظیم نماید. به طور کلی این دستگاه مطابق جدیدترین تکنولوژی های روز طراحی شده که از فناوری های مدرن همچون تایمر24 ساعته و زاویه گردش 150 درجه هوا برخوردار می باشد. نکته ی دیگر در تکمیل توضیحات این موضوع که کولر گازی میتسوبیشی ساخت کجاست اشاره به شیوه ی طراحی آن است به این معنا که این سیستم ها به نوعی ساخته شده که قابلیت کارکرد در دمای ۱۰- تا ۴۶ درجه سانتی گراد را دارد و با دارا بودن نمایشگر LED قادر است موقعیت یا وضعیت دستگاه را به کاربر اطلاع داده و نیز استفاده از ریموت کنترل می توان وضعیت دستگاه را کنترل نمود.

کولر گازی اسپلیت اینورتر میتسوبیشی

کولر گازی ایستاده میتسوبیشی

نکته ی دیگری که در معرفی اینکه کولر گازی میتسوبیشی ساخت کجاست مورد توجه قرار میگیرد آشنایی با عملکرد آن در نوع ایستاده است که در ظرفیت 27000 الی 54000 Btu/h با قابلیت عملکرد سرمایش و قدرت خنک کنندگی بالا تولید و عرضه می گردد. به طور کلی این نمونه از این سیستم ها از قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی برخوردار هستند به نحوی که به عنوان بهترین انتخاب به منظور استفاده در فضاهایی با متراژ بالا میباشند. لازم به ذکر است نوع برق مصرفی در این مدل تکفاز و سه فاز و از نوع کم مصرف با قدرت خنک کنندگی بالا است. از دیگر ویژگی های این نوع از کولر گازی می توان به سیستم راه اندازی مجدد پس از قطعی برق و همچنین فیلترهای بکار رفته از جنس کاتیشن گیاهی با قدرت جذب و فیلتراسیون بالا اشاره نمود که از ورود هر نوع مواد ریز معلق موجود در هوا مانع بعمل آورده و به همین ترتیب هوایی تمیز و عاری از هر نوع آلودگی را به فضای داخلی انتقال داده می شود. گفتنی است کارکرد تا دمای خارجی 52 درجه سانتی گراد این امکان را فراهم کرده که در مناطق گرمسیری نیز مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین به منظور افزایش بازدهی دستگاه مجهز به یونیت خارجی در ظرفیت های بالاتر و به صورت دو فن بوده که در کنار دریچه های خروجی قابل تنظیم و قدرت پرتاب باد بالا این امکان را فراهم نموده تا در نهایت هوایی یکنواخت و مطبوع را در اختیار داشته باشیم. به طور کل بررسی و آشنایی با این نمونه نیز به آشنایی دقیق تر با اینکه کولر گازی میتسوبیشی ساخت کجاست منجر می گردد.

کولر گازی ایستاده میتسوبیشی

کولر گازی اسپلیت کاستی میتسوبیشی

به عنوان نمونه ی دیگری که کشور سازنده کولر گازی میتسوبیشی نسبت به طراحی و تولید آن اقدام به فعالیت نموده می بایست مدل کاستی را معرفی نمود که در ظرفیت های 18000 الی 54000 Btu/h با قدرت خنک کنندگی بالا تولید و عرضه می گردد. در رابطه با مشخصات کولر گازی های این برند باید گفت نحوه نصب این مدل به این شکل بوده که درون سقف کاذب بین طبقات نصب و اجرا شده و در واقع این سیستم تحت عنوان مدل کاستی به نوعی طراحی شده که قابلیت تامین سرمایش و تهویه مطبوع برای محیط مورد نظر را دارا می باشد که در روند فعالیت خود با استفاده از پمپ درین، آب حاصل از تقطیر را به فضای بیرونی منتقل می کند و به این ترتیب از آسیب دیدگی دستگاه مانع بعمل می آید. این مدل از تجهیزات سرمایشی، قدرت خنک کنندگی بالایی داشته و به همین علت نیز میتوان در فضاهای بزرگ از قبیل لابی ها، واحدهای اداری، تجاری و مسکونی و سالن های کنفرانس به منظور تامین هوایی خنک و مطبوع بهره مند شد. این نمونه از دستگاه های ارائه شده توسط این برند از کارکردی به صورت اتوماتیک برخوردار بوده که میتوان به راحتی تمام دستگاه را کنترل و تنظیم نمود که این عملیات بوسیله ی ترموستات و تایمر 24 ساعته روشن و خاموش شدن دستگاه را بازبینی می نماید و از اتلاف انرژی مانع بعمل می آورد. کمپرسور بکار رفته از نوع روتاری و گاز مبرد آن R22 سازگار با محیط است. از دیگر مزایای این محصول میتوان برق تکفاز تا ظرفیت 36000 و برق سه فاز در ظرفیت های بالاتر و نیز قابلیت 4 طرفه در بازدهی هوا را معرفی نمود. با مطالعه ی این مطالب گفته شده تحت عنوان مشخصه های فنی و نحوه عملکرد به راحتی میتوانید پاسخ به این سوال که کولر گازی میتسوبیشی ساخت کجاست را دریافته و با این اطلاعات در نهایت انتخاب و خریدی مطمن را داشته باشید.

کولر گازی اسپلیت کاستی میتسوبیشی

گارانتی و خدمات پس از فروش اسپلیت و کولر گازی میتسوبیشی

کولر گازی میتسوبیشی دارای 5 سال گارانتی کمپرسور ، 24 ماه قطعات ، 5 متر لوله و نصب رايگان ميباشد که در وبسايت دماپويا با گارانتی اصلی شرکت دامون سرویس عرضه ميگردد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx