سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی سونیا

در این مطلب از مجله دماپویا به معرفی کشور سازنده کولر گازی سونیا می پردازیم. استفاده از سیستم های تهویه مطبوع به منظور تامین هوایی خنک یکی از نیازهای اساسی و مبرم تمامی سازه های ساختمانی به شمار می آید. با توجه به همین موضوع شرکت های داخلی و خارجی بسیاری در خصوص طراحی و ساخت انواع سیستم های تهویه مطبوع در حال فعالیت هستند. تجهیزات برودتی موجود هریک ویژگی و عملکرد مختص به خود را دارا می باشند که در بین آنها کولر گازی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. به دلیل بهره مندی از مزیت های متعدد به یکی از سیستم های پرکاربرد در صنعت تهویه مطبوع تبدیل شده و میتوان در زمینه های مختلف برای ایجاد هوایی خنک و مطبوع از این تجهیزات بهره مند شد. کولر گازی در برندهای متنوع و سطح کیفیت متفاوت تولید و در بازار موجود می باشد. بنابراین حین خرید شاید انتخاب بهترین برند کمی دشوار به نظر برسد چرا که هر کمپانی با توجه به خط مشی و قابلیت هایی خود محصولی را تولید و به دست مشتری می رساند. با اطلاع و شناخت برند مد نظر می توان انتخابی بهینه و هوشمندانه را تجربه نمود. سونیا از سری برندهای معتبر در بازار لوازم خانگی و الکترونیکی به شمار می آید که با توجه به تولید محصولاتی با سطح کیفیت بالا توانسته سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد و جایگاه ویژه ای در سطح جهانی به خود اختصاص دهد. در ادامه به کشور سازنده کولر گازی سونیا اشاره خواهیم داشت.

سونیا، از سری برندهای مطرح و معتبر بازار تهویه مطبوع به شمار می آید. گروه صنعتی سونیا فعالیت عمده ای در خصوص تولید و طراحی انواع مدل های کولر گازی دارا می باشد که کارخانه تولیدی در کشور چین واقع شده است. با تولید محصولاتی با سطح کیفیت بالا و مدرن از همان سالهای ابتدایی و بدو حضور در این عرصه توانست در بازارهای بین المللی بدرخشد. سونیا، با در اولویت قرار دادن نیازمندی مصرف کنندگان همواره توانسته محصولاتی هوشمند و مدرن تولید و روانه بازار رقابت کند، و در رده بهترین های بازار قرار گرفته است. و محصولاتی قابل مقایسه با برندهای مطرح دنیا عرضه می نماید. از مهمترین ویژگی های این محصولات که توانسته مشتریان را راضی نگه دار قیمت اقتصادی و به صرفه آن می باشد. کولر گازی سونیا در مدل دیواری با ظرفیت هوادهی متفاوت تولید و عرضه می شود که در ادامه به ویژگی های این محصولات اشاره خواهیم داشت.

انواع مدل های کولر گازی سونیا

گروه صنعتی سونیا با تولید محصولاتی مدرن و پیشرفته، و بکارگیری نیروهای متخصص و با تجربه، همچنین استفاده از ماشین آلات کاملا اتوماتیک در خط تولید توانسته کولر گازی سونیا را به شیوه ای نوین و با بالاترین سطح کیفیت تولید و روانه بازار رقابت کند. استفاده از قطعات و متریال اصلی در ساخت این تجهیزات موجب افزایش دوام و کاهش استهلاک این سیستم ها شود. همچنین تنوع در ظرفیت هوادهی این قابلیت را فراهم می آورد که در زمینه های مختلف و در ساختمان های اداری، مسکونی و یا تجاری به منظور ایجاد هوایی خنک و فراهم کردن آسایش ساکنین مورد استفاده قرار گیرد. بعد از اطلاع از کشور سازنده کولر گازی سونیا در ادامه به ویژگی های این محصولات می پردازیم.

کولر گازی دیواری سونیا

کولر گازی دیواری سونیا در ظرفیت های 9000 الی 30000 btu/h با قدرت هوادهی مطلوب تولید و در بازار موجود می باشد. این محصولات یکی از دستگاه های تهویه مطبوع خوش ساخت و با کیفیت می باشد که با کمترین میزان مصرف انرژی در کوتاهترین زمان دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند. قابلیت عملکرد سرمایش و گرمایش نیز این قابلیت را فراهم کرده که جایگزین سایر سیستم های حرارتی و برودتی مورد نیاز باشند، و تنها با یک دستگاه هوایی مطلوب را به محیط هدیه بخشید. پنل داخلی از طراحی زیبا و ظاهری لوکس بهره می برد که با قرار گرفتن در هر فضایی زیبایی محیط را دو چندان می کند.

کولر گازی دیواری سونیا

با استفاده از کنترل ریموت می توان از فاصله ی مشخص وضعیت دستگاه را تغییر و کنترل نمود که کاربری دستگاه را راحتتر کرده است. کمپرسور بکار رفته نیز از نوع روتاری و گاز مبرد آن R410 سازگار با محیط می باشد. بکارگیری قطعات و متریال اصلی و مرغوب در ساخت این سیستم ها موجب شده حین عملکرد با کمترین میزان صدا و بدون ایجاد مزاحمت دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر برساند. استفاده از فیلترهای چندلایه تصفیه هوا در ساخت این تجهیزات موجب شده هر نوع آلودگی، ذرات معلق، بوی نامطبوع موجود در هوا حذف و فیلتر شود به این ترتیب هوایی تمیز و مطبوع به محیط هدیه می بخشد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx