سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی سوزوکی

در این مقاله سعی داریم به معرفی کشور سازنده کولر گازی سوزوکی بپردازیم. پیش از خرید انواع کولر گازی لازم به ذکر است که سیستم های تهویه مطبوع یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات است که در هر ساختمانی مورد نیاز می باشد. با گرم و سرد شدن هوا نیاز به یک سیستم کاربردی که دمای محیط های بسته منزل، مغازه، اداره و غیره را به درجه مطلوب برسانیم. سیستم های تهویه مطبوع در مدل ها و ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید می شوند تا این نیاز بازار را تامین سازند. از دیرباز سیستم ها و تدابیر مختلفی به منظور خنک سازی هوا طراحی شده است که هر یک ویژگی های مختص خود را دارند. سیستم های تهویه مطبوع مانند کولر گازی امروزه مورد استقبال فراوانی قرار می گیرند و به همین خاطر سازندگان متعددی در ساخت و طراحی این محصول با یکدیگر به رقابت می پردازند. یکی از برندهای مطرح در این صنعت مارک سوزوکی می باشد که قصد داریم به سوال کولر گازی سوزوکی ساخت کجاست در مورد آن پاسخ دهیم. پیش از خرید هر دستگاهی لازم است اطلاعات کاملی در مورد آن کسب کنیم تا خریدی مطمئن و مناسب با نیاز خود را تجربه کنیم. برندهای مختلفی در ساخت و عرضه کولر گازی فعالیت دارند؛ تمامی این برندها از اعتبار یکسانی برخوردار نیستند و مارک های متفرقه نیز در این بازار وجود دارند. خریداری از برندهای شناخته شده، به واسطه کیفیت، گارانتی و خدمات پس از فروش آن توصیه می شود. در ادامه به کشور سازنده کولر گازی سوزوکی را معرفی خواهیم کرد.

کولر گازی سوزوکی به دلیل دارا بودن قابلیت های مختلف به عنوان یکی از بهترین سازندگان به شمار می رود که از فروش بالایی نیز برخوردار است. کشور سازنده کولر گازی سوزوکی ژاپن است و این برند در رده برترین برندهای این کشور در زمینه ساخت سیستم تهویه مطبوع می باشد. کمپانی سوزوکی در ساخت این محصول از جدیدترین تکنولوژی های روز استفاده می کند و در جریان تولید، توسط مهندسین متخصص و کارشناس آن مورد ارزیابی و کنترل قرار می گیرند تا سطح کیفیت آن از سطح مطلوبی برخوردار باشد و نحوه عملکرد آن نیز به صورت دقیق، با راندمان بالا حفظ شود. بنابراین در پاسخ به این مسئله که کولر گازی سوزوکی ساخت کجاست، به کشور ژاپن باید اشاره داشت. کولر گازی های ساخته شده توسط این برند ظرفیت های گوناگونی دارند که در قدرت سرمایشی و هوادهی آن تاثیرگذار است. این ظرفیت ها با توجه به معیارهای مختلفی نظیر متراژ محیط، میزان آفتاب گیر بودن محل مورد نظر و ضخامت دیوارها و عوامل این چنینی انتخاب می شوند تا محیط هایی با ویژگی ها و متراژهای متفاوت را به درجه مطلوب کاربران آن برسانند. سوزوکی در ساخت کولر گازی از کمپرسورهای پرقدرت و گاز مبرد R410 بهره می گیرد تا باعث افزایش قدرت این محصول در تهویه مطبوع هوا شود. بنابراین با توجه به کشور سازنده کولر گازی سوزوکی که ژاپن می باشد، به معرفی انواع کولر گازی سوزوکی پرداخته ایم. همچنین در مقاله دیگری بهترین مارک های کولر گازی موجود در بازار ایران را معرفی کرده ایم تا با برندهای مطرح دیگر نیز آشنا شوید.

معرفی انواع کولر گازی سوزوکی

کولر گازی بر اساس معیارهای مختلفی قابل دسته بندی است که ظرفیت و موقعیت نصب آن، دو معیار رایج در تقسیم بندی انواع آن اند. کولر گازی سوزوکی در انواع مختلف ظرفیت از 12000 تا 30000 بی تی یو در ساعت تولید و عرضه می شود تا نیاز تهویه مطبوع هوای محیط های مختلف کوچک و بزرگ را تامین نماید. از لحاظ موقعیت نصب به صورت کلی کولر گازی ها در مدل های دیواری، پنجره ای و پرتابل طراحی می گردند. هر یک از این مدل ها در محیط هایی با مشخصات خاص خود کاربرد دارند. برند سوزوکی این محصول را در موقعیت نصب دیواری طراحی می کند. از آنجا که پنل داخلی کولر گازی در محیط نصب می شود، ظاهر آن اهمیت دارد؛ کشور سازنده کولر گازی سوزوکی که ژاپن است، به این امر توجه داشته است و پنل داخلی این محصول را به صورت ساده و شیک طراحی می نماید تا خللی در دکوراسیون محیط ایجاد نکند و از سوی دیگر جلوه خوبی به فضا ببخشد. بنابراین با توجه به ظرافت خاصی که در طراحی آن به کار برده می شود، در نهایت محصول لوکسی را به بازار ارائه می کند.

کولر گازی دیواری سوزوکی

یکی از سوالات رایج در خصوص کولر گازی و خرید آن این است که کولر گازی سوزوکی ساخت کجاست. پس از انتخاب برند، توصیه می شود نسبت به مشخصات و جزئیات آن اطلاعات کامل را کسب کنید. همانطور که گفته شد کمپانی سوزوکی این محصول را در موقعیت نصب دیواری طراحی و تولید می کند. این کولر گازی دارای فیلترهای بسیار مرغوبی است تا آلاینده های ریز و درشت محیط را به دام بیندازند و مانع از ورود آن ها به محیط داخلی شوند. این فیلترها گرد و غبار را نیز تصفیه می کنند و هوا را پاکسازی می کنند. کولر گازی دیواری سوزوکی دارای عملکر دوگانه سرد و گرم است و در چهار فصل کاربرد دارد. یکی دیگر از مزیت های این محصول پرتاب باد چهار جهته آن است که به لطف این ویژگی کل محیط را به سرعت خنک می سازد و دمای هوا را مطبوع می کند. کمپرسور به کار رفته در کولر گازی دیواری سوزوکی از نوع روتاری می باشد که این مدل کمپرسور مناسب مناطق مرطوب و معتدل است. همچنین همانطور که ذکر شد، گاز به کار رفته در این محصول از نوع R410 می باشد که این گاز آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. این کولر گازی با رده انرژی A در مصرف نیز مقرون به صرفه محسوب می شود. با این اوصاف در این مقاله کشور سازنده کولر گازی سوزوکی را معرفی کرده و مدل دیواری آن را نیز بررسی نمودیم.

کولر گازی دیواری سوزوکی
دکمه بازگشت به بالا