سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی جی ام

در این مقاله ما با ارائه ی اطلاعاتی به بررسی در جهت معرفی و آشنایی با کشور سازنده کولر گازی GM خواهیم پرداخت و در همین راستا ابتدا باید به شناسایی مفهوم این سری تجهیزات سرمایشی و تهویه مطبوع بپردازیم. کولر گازی ها در واقع به طور کلی از یک ساختار یکسان برخوردارند و به نوعی یک دستگاه تهویه مطبوع دو قابلیته به شمار می آیند به این معنا که می توانند دمای مورد نیاز در هر فصل را تامین بنمایند. به طور کلی برای اظلاع از اینکه کولر گازی جی ام ساخت کجاست میبایست به وظیفه اصلی این تجهیزات در دریافت هوای گرم یک محیط و تبدیل آن به مایع مورد نیاز اشاره نمود که جهت مورد استفاده بودن در کمپرسور که در نهایت نیز بوسیله ی اوپراتور سیستم، این مایع به هوای خنک مورد نیاز تبدیل و در محیط انتشارمی یابد. نکته ی مهمی که کارایی و عملکرد این سیستم ها را دوچندان می کند در نظرداشتن میزان ظرفیت متناسب با متراژ مورد استفاده می باشد به عنوان مثال برای تامین دمای یک محیط با متراژ بالا میبایست از محصولی استفاده کرد که توانایی تامین آن را داشته باشد. البته با توجه به جایگاه بالایی که این سیستم ها در زمینه ی مصرف از آن خود نموده اند به همین میزان برای هرنوع از استفاده یک سری تجهیزات متناسب با آن را هم طراحی نموده اند که از انواع این تجهیزات میتوان به مدل هایی از قبیل سقفی یا زمینی، پنجره ای، پرتابلی و داکت اسپلیت اشاره نمود. در ادامه به بررسی یک نمونه از برند های پرکاربرد تحت عنوان کشور سازنده کولر گازی جی ام و مشخصه های فنی آن می پردازیم. همچنین اطلاعات کامل و قیمت به روز انواع کولر گازی اسپلیت را می توانید در فروشگاه دماپویا مشاهده نمایید.

انواع مدل های کولر گازی جی ام

برای شناخت و آشنایی با هر محصولی ابتدا بهتر است آن را از نظر ساختاری مورد بررسی قرار دهیم به این معنا که نسبت به نحوه ی عملکرد و مشخصه های فنی آن اطلاعات داشته باشیم. در خصوص آشنایی با اینکه کولر گازی جی ام ساخت کجاست باید انواع مدل های ارائه شده توسط سازنده کولر گازی GM را نام برد که یکی از نمونه های پرکابرد این تجهیزات تحت عنوان کولر گازی های دیواری جهت عرضه به بازار طراحی و تولید می شوند که داشتن اطلاعات در خصوص این محصول می تواند به عنوان یک راهنمای کامل پیش از خرید و در زمان انتخاب قرار گیرد. در خصوص این محصول لازم است که یکسری موارد را هم رعایت نمود تا سیستم کارایی بالای خود را همیشه داشته باشد از جمله این موارد که حتما باید این سیستم ها به طور سالانه سرویس شوند چرا که این عمل تا حدود 5 درصد به عملکرد آن خلل وارد می کند و یا اینکه فیلترهای موجود در دستگاه را باید هر 2 یا الی 3 هفته یکبار تمیز کرد چرا که این کار به هوادهی بیشتر و بهتر آن کمک کمی کند زیرا موانعی مثل گرد و غبار و آلودگی ها از روی فیلتر پاک می شوند اما مهمترین نکته در رابطه با مراقبت از این سیستم ها مربوط به بخش فن هایی است که در داخل آن قرار داده شده است چرا که دارای ساختاری از جنس آلمینیوم بوده و بسیار شکننده اند به همین جهت باید مرتبا آن ها را بازبینی کرد تا از شکنندگی، ترک و یا زخم شدن آن جلوگیری کرد. در ادامه ی مطلب به بررسی نمونه ی دیواری این تجهیزات که کشور سازنده کولر گازی جی ام نسبت به تولید و طراحی آن اقدام به فعالیت نموده است خواهیم پرداخت.

کولر گازی دیواری جی ام

کولر گازی دیواری جی ام

با در نظر داشتن این موضوع که این دست از تجهیزات سرمایشی یا تهویه مطبوع همواره جایگاه بالایی را در زمینه مصرف از آن خود نموده اند تولید کنندگان بسیاری نسبت به عرضه ی این محصولات درانواع مختلف اقدام نموده اند. به عنوان یک نمونه از این سیستم ها که کشور سازنده GM به طراحی و تولید آن پرداخته میتوان به کولر گازی ها در نوع دیواری اشاره نمود. این نوع از تجهیزات سرمایشی به گونه ای طراحی شده اند که به جای تامین دمای مورد نیاز کل محیط تنها می توانند دمای منطقه ای که در آن قرار گرفته را فراهم کنند. این سیستم از دو پنل مجزا و درعین حال مرتبط باهم تشکیل شده و نحوه ی عملکرد آن به این صورت است که گازهای مبرد سرد شده ازطریق لوله های مسی به قسمت دیگر انتقال می یابد. نکته ی حائزاهمیت در انتخاب این محصول در نظرداشتن یکسری از موارد پیش از خرید است به عنوان مثال توجه به مواردی از قبیل اینکه برای چه محیطی و با چه دمایی چه نوع از سیستم را انتخاب کرد که ظرفیت تامین دمای آن با محیط متناسب باشد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx