سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی بکو

در این مقاله از مجله ی دماپویا با ارائه ی این سری از مطالب به شناسایی و معرفی کشور سازنده کولر گازی بکو خواهیم پرداخت. در این خصوص نیز بهتر است ابتدا با مورد بررسی قراردادن نحوه ی عملکرد، مشخصات فنی و ساختار این تجهیزات به شناخت در رابطه با مفهوم آن برسیم. در واقع کولر گازی ها یک نوع سیستم تراکمی اند که به منظور تهویه مطبوع در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند اما اولویت اصلی در این محصولات انجام عملیات سردسازی برای خنک کردن در فصول گرم می باشد. ساختار اصلی تمام کولر گازی ها به طور کلی از سه قسمت کمپرسور، کندانسور و اوپراتور می باشد که در هر سه بخش گاز فریون به طور مداوم در حال گردش بوده که ابتدا متراکم و در نهایت در هوای محیط مورد نظر منتشر می گردد. در رابطه با اینکه کولر گازی بکو ساخت کجاست باید بگوییم این نوع از تجهیزات از جمله پرکاربردترین ها در نوع خود می باشند به این صورت که توانسته اند جایگاه بالایی را در بازار رقابتی از آن خود بنمایند و بر همین اساس هم تولید کنندگان بسیاری درخصوص ارائه ی این محصول پا درعرصه ی فعالیت در جهت طراحی و تولید این محصول نهاده اند. افرادی که قصد خرید انواع کولر گازی اسپلیت را دارند لازم است بدانند که به طبع تولید کنندگان بسیاری تحت عنوان برندهای گوناگونی نسبت به عرضه ی این محصولات در بازار اقدام نموده اند که طبیعتا در این بین تعدادی از آنها که از کیفیت و کارایی بهتری برخوردارند مورد توجه قرار می گیرند. به عنوان یک نمونه از این برند ها که با دارا بودن یکسری از قابلیت ها امروزه به پرکاربرد ترین ها تبدیل شده اند میتوان به کشور سازنده کولر گازی بکو اشاره نمود که ما در ادامه ی مطالبمان به بررسی بیشتر برای شناخت این محصول و انواع آن خواهیم پرداخت.

ابتدا باید بگوییم شرکت تولید کننده ی این محصولات تحت عنوان کشور سازنده کولر گازی بکو فعالیت خود را اولین بار در جهت طراحی و تولید این سری از تجهیزات تهویه مطبوع در سال 1967 آغاز نمود. بنیانگذار این برند فردی به نام وهبی کوچ بوده که در شهر استانبول ترکیه تاسیس گردیده. لازم به ذکر است این شرکت در سال 2005 توانست خود را هم رقیب با ابرقدرت هایی همچون وستل اروپایی بنماید که همین موضوع موجب شد تا بتواند درتولید محصولات دیگری از جمله ماشین لباسشویی، یخچال، تلوزیون و… نیز اقدام به فعالیت نموده و جایگاه بالایی را از آن خود بنماید. از انواع مدل هایی که برند بکو نسبت به طراحی آن اقدام به فعالیت نموده میتوان به نمونه های دیواری و پرتابلی اشاره نمود. که هریک دارای یکسری از مشخصه هایی در نوع عملکرد خود دارند که ما در ادامه هریک از مدل های ارائه شده توسط کشور سازنده کولر گازی بکو را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کولر گازی دیواری بکو

اگر بخواهیم این نوع از سیستم ها را بهتر بشناسیم بهتر است ابتدا آن را از نظر موقعیت ساختاری و فنی مورد بررسی قرار دهیم. نوع دیواری این تجهیزات که کشور سازنده کولر گازی بکو ارائه نموده از جمله سیستم هایی اند که همواره از پرکاربرد ترین ها به حساب می آیند. این سیستم ها با توجه به نوع قرارگیری یا موقعیت نصبشان که در روی دیوار هستند در مقایسه با انواع دیگری ازاین تجهیزات مثل مدل زمینی توانایی بالاتری درتامین دما را دارند به این صورت که بواسطه ی ارتفاعی که از سطح زمین دارند، محیط یا فضای بیشتری را تحت پوشش قرار می دهند. کولر گازی های دیواری یا اسپلیت ازیک یونیت مستطیل شکل داخلی و یک یونیت خارجی یا کندانسور تشکیل شده اند و می توانند دمای مورد نیاز یک محیط را فراهم کنند. در بررسی اینکه کولر گازی بکو ساخت کجاست به معرفی مشخصه های فنی آن می پردازیم و جهت انتخاب این محصول نیز بهتر است پیش از خرید و در هنگام انتخاب متراژ مورد نظر و قابل استفاده ای که محصول را برای آن در نظر داریم کارایی ای متناسب با فضا را داشته باشد به این نحو که برای یک محیط بزرگ یک سیستم با قابلیت تامین دمای آن را تهیه کنیم. اگر بخواهیم از مزایای این سیستم نام ببریم باید به دارا بودن ویژگی هایی از قبیل کم حجم بودن، فیلترهای قابل شتشو، اشغال فضای کم و مجهز بودن به نمایشگر برای اعلان دمای محیط اشاره کنیم که کشور سازنده کولر گازی بکو جهت عرضه در این ابزار تهویه مطبوع طراحی نموده است.

کولر گازی دیواری بکو

کولر گازی پرتابل بکو

کولر گازی های پرتابلی با نام کولر گازی های قابل حمل نیزشناخته می شوند به این منظور که تمام ابزار و قطعات آن از جمله کمپرسور در داخل خود سیستم قرار داده شده است. ساختار فنی این تجهیزات که کشور سازنده کولر گازی بکو طراحی نموده به این صورت است که با دارابودن دو عدد موتور موجود در پشت و پایین دستگاه عملیات تامین دمای مورد نیاز را انجام می دهند. از قابلیت هایی که این دست از تجهیزات دارند و آن را به یکی از پرکاربرد ترین ها تبدیل نموده میتوان به مواردی از قبیل ایجاد سرمایش بدون رطوبت به این صورت که از ورود غبار و هرنوع آلودگی جلوگیری می کند، سهولت در نصب، دارا بودن محفظه در داخل سیستم اشاره نمود. تا این قسمت از مقاله مطالب لازم در رابطه با اینکه کولر گازی بکو ساخت کجاست ارائه داده شد علاوه بر این ها نیز باید گفت بهترین انتخاب برای محیط هایی است که فضای کافی برای نصب تجهیزات اسپلیت دیواری را نداشته باشیم. شما عزیزان جهت اطلاع از مشخصات کامل و قیمت کولر گازی پرتابل می توانید به فروشگاه اینترنتی دماپویا مراجعه نمایید.

کولر گازی پرتابل بکو
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx