سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی آلونی

در این مقاله از مجله دماپویا به کشور سازنده کولر گازی آلونی اشاره خواهیم داشت. سیستم تهویه مطبوع یکی از پرکاربردترین تجهیزات در سازه های ساختمانی به شمار می آید. این تجهیزات یکی از اولویت های اساسی مورد نیاز در ساختمان ها به شمار می آیند که کولر گازی یکی از پرکاربرترین این سیستم محسوب می شود که به وسیله ی آن می توان هوایی لذت بخش به محیط داخلی هدیه بخشید. با توجه به نیاز بازار، و استفاده از این سیستم ها در فضاهای مختلف، شرکت های داخلی و خارجی بسیاری در خصوص تولید و عرضه انواع مدل های کولر گازی فعالیت دارند و سالانه میلیون ها دستگاه تولید به منظور پوشش بازار به دست مشتریان در سراسر دنیا می رسانند. یکی از شرکت هایی موفق در این عرصه، موسس برند آلونی می باشد، که در این مطلب به تاریخچه کمپانی آلونی اشاره خواهیم داشت. برند آلونی در کشور چین با هدف تولید و طراحی انواع سیستم های تهویه از جمله کولر گازی تاسیس و به بهره برداری رسید و در همان سالهای ابتدایی توانست سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. در ادامه به کشور سازنده کولر گازی آلونی اشاره داریم.

کمپانی آلونی با بهره مندی از ماشین آلات تمام اتوماتیک و مدرن در خط تولید، همچنین بکار گیری نیروی کار متخصص و تکنسیسن های مجرب، و استفاده از فناوری های نوین روز دنیا توانسته محصولاتی مدرن با سطح کیفیت بالا تولید و به بازار رقابت ارائه نماید. به علت سطح کیفیت بالا و برخورداری از قیمتی مقرون به صرفه در سالهای اخیر توانسته در لیست پرفروش ترین های برندهای مطرح بازار قرار گیرد، و در حال حاضر توانسته سهم قابل توجهی از بازار فروش این صنعت را به خود اختصاص دهد. با اطلاع از کشور سازنده کولر گازی آلونی اشاره داریم.

مشخصات انواع مدل های کولر گازی آلونی

کولر گازی آلونی مطابق استانداردهای بین المللی و طبق جدیدترین فناوری های روز دنیا تولید و به بازار جهانی عرضه می گردد. بکارگیری ایده های خلاقانه در ساخت این مدل کولر گازی و همچنین برخورداری از سطح کیفیت بسیار بالا، همچنین بهرمنده از قدرت هوادهی مطلوب، باعث شده از انواع مدل های کولر گازی آلونی در زمینه های مختلفی به منظور تامین هوایی مطبوع بهره مند شد. استفاده از قطعات و اجزای اصلی، در ساخت این دستگاه سبب کاهش استهلاک و افزایش بازدهی آنها شده است. آلونی، در حال حاضر کولر گازی را تنها در مدل های دیواری با ظاهری شیک و منحصر بفرد تولید و عرضه می نماید. گروه فنی مهندسی دماپویا در مقاله ای به معرفی بهترین کولر گازی و برندهای مطرح و پرفروش بازار پرداخته که با مراجعه به این لینک میتوانید برندهای مطرح بازار را به منظور خریدی بهینه و مقرون به صرفه بیشتر بشناسید. در ادامه به ویژگی هریک از مدل های موجود اشاره خواهیم داشت. با توجه به تنوع در ظرفیت هوادهی و سطح کیفیت بالا می توان در ساختمان های مسکونی، تجاری و یا اداری به منظور تامین هوایی مطلوب و دلنشین از این سیستم ها استفاده نمود.

کولر گازی اسپلیت آلونی

کمپانی آلونی با بکارگیری جدیدترین فناوری های روز دنیا توانسته محصولاتی مدرن و کاربردی را تولید و در فروشگاه های معتبر عرضه نماید. این سری از تجهیزات تهویه مطبوع در ابعاد و وزن کمی طراحی شده که بدون محدودیت قابل نصب و اجرا می باشند، و در مدت زمان کوتاهی دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند. کولر گازی دیواری آلونی در ظرفیت هوادهی 9000 الی 2400 btu/h با قدرت هوادهی بالا تولید و در متراژ های مختلف قابل استفاده هستند. این مدل کولر گازی قابلیت عملکرد سرمایشی و گرمایشی داشته و در تمامی روزهای سال می توان از این سیستم ها به منظور ایجاد هوایی مطبوع مورد استفاده قرار داد. کمپرسور بکار رفته در اسپلیت های آلونی از نوع روتاری و گاز مبرد از نوع R410 سازگار با محیط استفاده شده است.

کولر گازی اسپلیت آلونی

دستگاه از ظاهر و نمایی زیبا و منحصر بفرد بهره می برد و به دلیل برخورداری از ظاهری شیک و منحصر بفرد، با هر سبک دکوراسیون همخوانی داشته و با قرار گرفتن در فضای داخلی زیبایی خیره کننده ای به محیط هدیه می بخشد. با توجه به اهمیت قیمت کولر گازی گروه فنی مهندسی دماپویا در مقاله ای مجزا به معرفی ارزانترین کولر گازی پرداخته که با مراجعه به این صفحه می توانید برندهایی که با قیمتی مقرون به صرفه در بازار به فروش می رسند، که می توان از طریق خریدی بهینه و مقرون به صرفه را تجربه نمود. دریچه های خروجی هوا به نوعی طراحی شده که در 4 جهت توانایی پرتاب باد یکنواخت و مطبوع را دارا می باشد. همچنین به دلیل برخورداری از تکنولوژی Good Sleep II خوابی راحت و دلنشین را برای شما به ارمغان می آورد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx