خرید کولر گازی اسپلیت بوش + قیت و مشخصات

کولر گازی اسپلیت بوش

در این نوشتار با تیم دماپویا همراه باشید تا ویژگی های انواع مدل های کولر گازی بوش را بشناسید و با بررسی و مقایسه قیمت هر یک تجربه خریدی موفق را از نمایندگی های معتبر آن داشته باشید.

مشخصات خرید کولر گازی بوش - BOSCH

بوش یکی از موفق ترین و پُرفروش ترین برندها در دنیا به شمار می رود و از قدیمی ترین و پیشگامان در خصوص طراحی و ساخت انواع لوازم خانگی در دنیا محسوب می شود. این کمپانی آلمانی با بهره مندی از پیشرفته ترین فناوری های نوین روز دنیا انواع اسپلیت را در دو مدل معمولی و اینورتر تولید کرده و به بازار بین المللی عرضه می دارد. در ادامه به مشخصات و نکاتی درباره خرید کولر گازی بوش پرداخته ایم. در صورتیکه قصد تهیه دستگاه های سرمایشی این برند را بهمراه گارانتی معتبر دارید، می توانید از طریق صفحات محصولات اقدام به خرید نمایید. برای آگاهی از جزئیات بیشتر نیز تا انتهای مطلب با دماپویا همراه باشید.

انواع اسپلیت بوش تحت لیسانس آلمان در کشور ترکیه مونتاژ می شوند و با دو نوع کارکرد سرد/گرم و سرد طراحی شده و موجودند که مدل های سرد و گرم مناسب مناطق معتدل بوده و مدل های سرد در مناطق گرمسیری کاربرد دارند. در واقع دستگاه های با عملکرد دوگانه این قابلیت را دارند تا در چهار فصل سال، هوای مطبوع مورد نیاز کاربران را فراهم کنند و موجب آسایش ساکنین شوند. این کمپانی از قطعات با سطح کیفیت بالا و با دوام در ساخت محصولات خود بهره برده و به همین دلیل در برچسب انرژی دارای گرید A می باشد. طراحی ظاهری لوکس این کالاها، با هر نوع سبک دکوراسیون و سلیقه هارمونی پیدا کرده و با قرار گرفتن در فضای اتاق، زیبایی محیط را دو چندان می کند.

خرید کولر گازی بوش

عوامل موثر در قیمت کولر گازی بوش

همانطور که بالاتر اشاره شد، این کمپانی از به روز ترین تکنولوژی ها مانند اینورتر در ساخت محصولات سرمایشی خود بهره برده است. از دیگر مزایا و عوامل موثر در قیمت کولر گازی بوش می توان به پره های طلایی ضد زنگ گلدن فین اشاره کرد که کندانسور (یونیت خارجی) و اپراتور (یونیت داخلی) را در برابر خوردگی مقاوم می سازند. قابلیت پرتاب باد چهارجهته و فن قوی بلورر از دیگر مزایای این دستگاه ها بشمار می روند که محبوبیت این برند را در بین مشتریان افزایش می دهند. تکنولوژی اینورتر نیز باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود و کارکرد آن به اینصورت است که دور موتور را بطور مداوم تنظیم کرده و از خاموش و روشن شدن مکرر آن جلوگیری می کند. به این ترتیب مانع استهلاک موتور نیز می شود. با توجه به مزایای فوق قیمت اسپلیت بوش مقرون به صرفه بنظر می رسد.

موقعیت نصب و مدل های کولر گازی بوش

از لحاظ موقعیت نصب، کولر گازی بوش در مدل های دیواری، ایستاده و پرتابل طراحی شده اند و در ظرفیت های 9000 تا 42000 btu/h موجودند و توان تامین سرمایش و گرمایش مورد نیاز اتاق یا سالن از 9 متر تا 75 متر را دارند. بهنگام خرید این محصولات نیاز است متراژ فضا، تعداد نفرات، شرایط آب و هوایی منطقه و میزان آفتابگیر بودن ساختمان تان را در نظر داشته باشید. از ویژگی های مشترک  این محصولات می توان به فیلترهای قابل شستشو، کنترل خودکار دمای محیط، سیستم یخ زدایی کمپرسور و حسگرهای حساس به دما اشاره کرد. فیلترهای چند لایه این محصولات، انواع مواد آلرژی زا و میکروب و باکتری را جذب کرده و از بین می برند. همچنین حسگرهای حساس به دما، بطور مداوم درجه هوا را اندازه گیری کرده و آن را یکنواخت نگه می دارند.

همچنین کولر گازی بوش مجهز به مکش سه طرفه جریان هوای گرم جهت سرمایش سریعتر و کارایی بهتر است. در رابطه با نصب مدل های دیواری و ایستاده نیز در نظر داشته باشید که یونیت خارجی روی یک دیوار سفت و محکم نصب گردد و پایه نگه دارنده تحمل وزن آن را داشته باشد. یونیت داخلی نیز باید در طول اتاق قرار گرفته و در اطراف آن فضای کافی برای چرخش هوا وجود داشته باشد تا دستگاه بتواند با حداکثر میزان بازدهی کار کند. کولر گازی بوش با صدای کم کار کرده و در محیط کار و استراحت شما آلودگی صوتی ایجاد نمی کند. مدل های پرتابل نیز تک یونیت هستند و در مکان هایی که با کمبود جا و نصب مواجه اند، کاربرد دارند. تمامی این مدل ها دارای ریموت کنترل هوشمند می باشند که با استفاده از آن می توان وضعیت دستگاه را تنظیم و کنترل نمود.

کمپرسورهای مورد استفاده در اسپلیت های بوش

از کمپرسورهای مورد استفاده در اسپلیت های بوش، می توان نوع روتاری، اسکرال، اینورتر دار و تروپیکال را نام برد. موتور های روتاری که کمپانی بوش از آنها در ساخت محصولات سرمایشی خود بهره می برد از نوع روتاری GMCC شرکت ژاپنی توشیبا می باشد. لازم به توضیح است که کمپرسور های روتاری در مناطق معتدل و مدل های تروپیکال در مناطق گرمسیری کاربرد دارند. استفاده از کیت اینورتر نسل 3 در این سیستم ها موجب کاهش 73 درصد مصرف برق می گردد. گاز مبرد بکار رفته در کمپرسور آنها از نوع R410a است که سازگار با محیط زیست بوده و به لایه ازن آسیب نمی رساند.

گارانتی و خدمات پس از فروش اسپلیت کولر گازی بوش

کولر گازی اسپلیت بوش دارای 5 سال گارانتی کمپرسور، 24 ماه ضمانت سایر قطعات، 5 متر لوله و عايق می باشد و به صورت رايگان در تمامی نقاط کشور توسط تکنسین های متخصص شرکت تاش سرویس نصب می گردد .

bosch-garanty

11 محصول وجود دارد.