قیمت پکیج دیواری 24000 هرما لورچ HERMA 24
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

پکیج دیواری لورچ 24000 هرما

پکیج شوفاژ دیواری گازی 24000 دو مبدله فن دار دیجیتال هرما لورچ

سری HERMA

مدل HERMA 24

تماس بگیرید

0 تومان بدون مالیات

دماپویا

15 سال تجربه حضور موثر در بازار تاسیسات ایران

ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی ساعت 9 الی 18:30
ارسال به سراسر کشور

بررسی و راهنمایی خرید پکیج شوفاژ دیواری لورچ 24000 هرما

لورچ یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای سازنده سیستم های گرمایشی می باشد که بیش از چهار دهه پیش در شهر اصفهان راه اندازی شده و محصولاتی مطابق با استاندارهای جهانی به بازار عرضه می دارد. در اینجا قصد داریم به بررسی نحوه انتخاب و خرید پکیج شوفاژ دیواری لورچ 24000 هرما بپردازیم. محصول فوق دو مبدله و فن دار می باشد و دو مدار جداگانه برای تامین آبگرم مصرفی - بهداشتی و مبدل های گرمایشی مانند شوفاژ، فن کویل و سیستم های گرمایش از کف دارد. بطور کلی این محصول با ادغام قابلیت های سیستم های مرکزی در قالب یک پکیج نسبت به رفع بسیاری از مشکلات احتمالی از جمله کمبود جا، سروصدای زیاد، نوسانات آب گرم و مصرف انرژی بالا خوب عمل کرده و با اقبال عمومی و استقبال گسترده در بین مصرف کنندگان مواجه شده است. همچنین لازم به گفتن است که این سیستم دارای راندمان بالاتر و دارای هزینه مقرون به صرفه تر و تعمیر راحت تر و به دلیل ابعاد کوچکتر دارای حمل و نقل آسان تری می باشد.  

این مدل مناسب متراژ تا 120 متر مربع طراحی شده و قابل تنظیم در دو حالت تابستانه و زمستانه می باشد؛ در حالت تابستانه فقط مدار تامین کننده آبگرم مصرفی - بهداشتی کار کرده و آبگرم مورد نیاز استحمام و شستشو را فراهم می آورد. در فصل زمستان و حالت زمستانه نیز هر دو مدار این دستگاه فعال بوده و همزمان شوفاژ و آبگرم مورد نیاز شستشو و استحمام تامین می گردد. لازم به توضیح است که در فصل زمستان، در صورت باز کردن شیر آب، مدار تامین کننده آبگرم مبدل های گرمایشی خاموش شده و اولویت دستگاه روی تامین آبگرم مورد نیاز استحمام و شستشو تامین می شود.  قیمت پکیج دیواری لورچ مدل 24000 هرما به امکانات آن بستگی دارد که این مدل دارای سیستم ضد نوسان دمای آبگرم مصرفی می باشد و قادر است از قطع و وصل شدن آب جلوگیری کرده و بصورت یکنواخت، آبگرم مصرفی و بهداشتی را تامین نماید تا کاربر بتواند یک استحمام خوب و دلچسب را تجربه نماید. شما مشتریان گرامی می توانید برای مطالعه مشخصات فنی انواع پکیج لورچ می توانید از صفحات محصولات این برند بازدید نمایید و مدل متناسب با نیازتان را بهمراه گارانتی معتبر خریداری کنید.

لورچ هرما 24000

مشخصات شوفاژ دیواری لورچ 24000 هرما

از دیگر مشخصات شوفاژ دیواری لورچ 24000 هرما دودکش دوجداره آن است که در آن یک جداره داخلی برای تخلیه دود حاصل از احتراق و یک جداره بیرونی برای تامین اکسیژن مورد نیاز سیستم احتراق تعبیه شده است. حداقل فشار آب جهت راه اندازی سيستم آب مصرفی 0/3 بار است که به این معناست که دستگاه با کمترین مقدار آب نیز به فعالیت خود ادامه داده و آبگرم مورد نیاز را تامین می نماید این مدل با محفظه احتراق بسته مجهز به مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار می باشد که بدون دخالت عامل انسانی و با امنیت بسیار بالا فعالیت پکیج را با روشن کردن مشعل شروع می کند و همچنین دارای سیستم تنظیم خودکار جریان گاز است. این محصول جریان گاز را به صورت اتوماتیک به درون محفظه احتراق هدایت می کند و به نوعی با اضافه کردن این ابزار نه تنها به کاهش مصرف سوخت کمک کرده بلکه با در نظر گرفتن حجم گازهای اضافی سوخت شده در مدت زمان طولانی، می توان این محصول را سازگار با محیط زیست و به نوعی دوست دار محیط زیست در نظر گرفت.

از دیگر سیستم های بکار رفته در این مدل می توان از سیستم هواگیری خودکار اشاره کرد که نگهداری از دستگاه را برای کاربر سهولت می بخشد. از دیگر قابلیت های مدل فوق امکان اتصال به به حسگر دمای محیط است که این امر باعث می شود این پکیج بتواند با توجه به شرایط و میزان دمای فضای بیرون از ساختمان را سنجیده و با توجه به آن نسبت به تغییر وضعیت گرمای آب گرمایشی و مصرفی اقدام کند. همینطور پکیج دارای قابليت اتصال به ترموستات اتاقی است که این دسترسی را به مصرف کننده می دهد تا در صورت نصب خارجی از محیط داخل اتاق نسبت به تغییر دما اقدام کند. در حداکثر دمای آبگرم این پکیج 60 درجه سانتیگراد و راندمان حرارتی 93 درصد می باشد. پکیج لورچ دارای ظرفیت حرارتی 25/2 کیلو وات می باشد همچنین با حداکثر فشار کاری 3 بار و ابعاد به عمق 240 ، طول 456 و به ارتفاع 690 ميليمتر و نیز دارای وزن 27 کیلوگرم می باشد. پکیج شوفاژ دیواری لورچ 24000 هرما مجهز به سیستم عیب یاب الکترونیک است که با بروز یک مشکل نسبت به آن هشدار می دهد و مصرف کننده را از وجود مشکل با خبر می کند. در شکل زیر  قطعات و سیستم های پکیج دیواری لورچ مدل هرما جهت آشنایی بیشتر، نامگذاری شده است. شما مشتریان گرامی می توانید برای آگاهی از قیمت پکیج در برندهای مختلف با کارشناسان دماپویا تماس حاصل کنید و برای انتخاب مدل مناسب مشاوره رایگان دریافت فرمایید. 

پکیح دیواری لورچ 24000 هرما فن دار

ویژگی های پکیج دیواری لورچ 24000 هرما

  • سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش
  • سیستم ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش
  • سیستم ضد یخ زدگی دمای 5- درجه سانتی گراد
  • سیستم کنترل پیشرفته مجهز به میکروپروسسور
  • قابليت تنظيم زمان کارکرد پمپ سيرکولاسيون
  • مجهز به معتبر ترين قطعات استاندارد اروپا
  • سیستم ضد گریپاژ، سیستم ضد یخ زدگی
  • قابليت  تنظيم دستی پمپ سير کولاتور
  • قابليت تنظيم زمان کارکرد فن تخليه
  • سيستم کنترل ميکرو پروسسوري
  • سیستم احتراق آهسته و تدریجی
  • سیستم آیونایز حفاظت از شعله
  • قابليت تنظيم ارتفاع شعله
  • سیستم بای پس خودکار
  • سیستم ایمنی تخلیه گاز
لورچ
Package Lorch-13801
مدل
Herma package 24000
کد محصول
13801
موقعیت نصب دستگاه
دیواری
کیت اینورتر
ندارد
جریان برق مصرفی
220 ولت
ابعاد دستگاه
456×690×240 میلی‌متر
وزن دستگاه
28 کیلو گرم
ظرفیت حرارتی ورودی
24000
راندمان حرارتی
90 درصد
حداکثر دمای آبگرم گرمایش
85 درجه
حداکثر دمای آبگرم مصرفی
60 درجه
قطر دودکش
6 سانتیمتر لوله داخلی
10 سانتیمتر لوله خارجی
مدت گارانتی
2 سال
کشور سازنده
ایران
ظرفیت حرارتی (Kcal/hr)
24000
محفظه احتراق
فن دار

امتیاز و دیدگاه کاربران

شکیبا عسگری
1397-07-03
خرید پکیج دیواری لورچ

برای خونه ای به مساحت تقریبا 130متر به نظرتون پکیج چند هزار و چه مدلی باید استفاده کنم .
بسیار ممنون میشم راهنمایی کنید

دیدگاه خود را بنویسید

پکیج دیواری لورچ 24000 هرما

پکیج شوفاژ دیواری گازی 24000 دو مبدله فن دار دیجیتال هرما لورچ

سری HERMA

مدل HERMA 24

دیدگاه خود را بنویسید