قیمت پکیج بوتان 24000 پرلا پرو  PERLA PRO 24RSI
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

پکیج شوفاژ دیواری بوتان 24000 پرلا پرو RSI

پکیج دیواری بوتان گازی 24000 دو مبدله فن دار پرلا پرو

سری PERLA PRO

مدل PERLA PRO 24RSI

19,500,000 تومان

19,500,000 تومان بدون مالیات

دماپویا

15 سال تجربه حضور موثر در بازار تاسیسات ایران

ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی ساعت 9 الی 18:30
ارسال به سراسر کشور

بررسی و راهنمایی خرید پکیج شوفاژ دیواری 24000 مدل پرلا پرو RSI بوتان

از سری محصولات گرمایشی شرکت بوتان می توان به پکیج شوفاژ دیواری 24000 پرلا پرو اشاره کرد که دو مبدله بوده و از دو مدار به صورت مجزا برای گرم کردن آب مصرفی و تامین آبگرم مورد نیاز مبدل های گرمایشی استفاده می کند. کارشناسان این برند ضمن به کارگیری بهترین قطعات از شرکت های معتبر دانمارکی و اروپایی برای تولید جدیدترین پکیج ها اقدام کرده اند. لازم به گفتن است که پکیج های برند بوتان به دو دسته فن دار و بدون فن تقسیم می شوند و همانطور که از اسم پکیج پرلا پرو 24 بوتان RSI استنباط می شود مخفف RSI در این عنوان نشان دهنده وجود فن در این پکیج است. سیستم محفظه احتراق این دستگاه از نوع محفظه بسته است و فن در بالای دریچه محفظه تعبیه شده تا به تخلیه کامل دود حاصل از احتراق و گازهای داخل دستگاه کمک نماید و به همین سبب می توان گفت که این مدل از ایمنی بالایی برخوردار بوده و نصب آن در محیط های بسته و در آشپزخانه هیچ منع و محدودیتی ندارد.

از این گذشته کارشناسان این برند ضمن تعریف شرایط محیطی اقصی نقاط کشور برای آن، نسبت به رفع ایرادات احتمالی از جمله مشکل یخ زدگی در موارد نصب بیرونی، یک سیستم ضد یخ زدگی در این دستگاه تعبیه کرده اند تا در صورت استفاده در انواع اقلیم با شرایط آب و هوایی متنوع، دستگاه دچار نقص نگردد. از دیگر امکانات این دستگاه می توان به سیستم هواگیری خودکار، مشعل اتمسفریک و سیستم جرقه زن خودکار اشاره کرد که علاوه بر تضمین ایمنی و طول عمر بالای دستگاه، باعث محبوبیت آنها شده و نرخ خرید این محصولات را در بین مصرف کنندگان و استفاده از آنها را در سیستم های تاسیسات ساختمانی روز به روز افزایش داده است. این مدل دارای سیستم عیب یاب الکترونیک است که با رخداد یک مشکل در سیستم، آن را به صورت یک کد در صفحه دیجیتال به صورت هشدار به مصرف کننده اعلام می کند که این صفحه دیجیتال در قسمت پایین و در کنار سایر دسترسی ها قرار دارد. از جمله سیستم های ایمنی که توانسته عملکرد فوق العاده ای به این سیستم بخشیده می توان به سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق اشاره کرد که وظیفه آن تسریع در تخلیه گازهای تولیدی حاصل از سوخت مصرفی و مانع تجمع گازهای خطرناک در محفظه احتراق می شود.

کارشناسان فنی همچنین این قابلیت را برای این مدل ایجاد کرده اند تا به ترموستات اتاق وصل باشد و کم و زیاد کردن درجه حرارت آب گرم دستگاه راحت تر انجام بگیرد. همچنین این امکان به وجود آمده است تا با راه اندازی یک سیستم جانبی محصول فوق به حسگر دمای محیط بیرونی متصل شده و همگام با ایجاد تغییرات در دمای محیط نسبت به تغییر دمای آب مصرفی و گرمایشی برای رفاه بیشتر حال مصرف کننده اقدام کند. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به پمپ گراندفوس دانمارک آن اشاره کرد که از قدرت هد استاتیک بالایی برخوردار بوده و بویژه در مناطقی که با مشکلات نوسان آب مواجه اند، در تامین فشار آبگرم مصرفی کمک شایانی می نماید. در نتیجه در مناطق شهری که با مشکلات نوسانات شدید آب رو به رو هستند، کاربرد موثری داشته و بهترین گزینه محسوب می شود. شما مشتریان گرامی می توانید برای آگاهی از قیمت پکیج بوتان در مدل های مختلف با کارشناسان دماپویا تماس حاصل کنید.

پکیج پرلا پرو مدل 24000 RSI

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به لینک پکیج دیواری بوتان 28000 پرلا پرو RSI مشخصات فنی و ویژگی های این محصول را نیز مشاهده نمایید.

مشخصات شوفاژ دیواری بوتان 24000 پرلا پرو RSI

از دیگر مشخصات پکیج دیواری پرلا پرو 24 بوتان RSI می توان به مواردی همچون وجود مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار اشاره کرد که وظیفه روشن نمودن دستگاه را به صورت اتوماتیک و با دستور مصرف کننده را به عهده دارد همچنین سیستم آیونایز حفاظت از شعله که نسبت به تشخیص، تفکیک و جذب یونهای تولیدی در هنگام سوختن شعله از سوخت گاز مصرفی عمل کرده و این کارکرد در کنار مصرف پایین سوخت و راندمان بالا، نیت نیک سازندگان محصول را نسبت به محیط زیست آشکار و به مصرف کننده القا می کند. این سیستم های پیشرفته در قیمت پکیج دیواری بوتان 2400 پرلا پرو RSI تاثیر بسزایی گذاشته که از آنها همچنین می توان به سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش اشاره کرد که برای دستگاه تعریف شده است تا از نوسانات آب جلوگیری نماید. این مدل دارای سیستم ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش است تا از مصرف بی رویه سوخت جلوگیری کند. حداکثر دمای آبگرم مدل فوق 80 درجه سانتیگراد و راندمان حرارتی آن معادل با 93 درصد می باشد.

همچنین ظرفیت حرارتی ورودی برابر با 22.620 کیلو کالری بر ساعت و ظرفیت خروجی آن 21.000 کيلوکالری بر ساعت می باشد. لازم به ذکر است که می توانید پیش از خرید پکیج از برندهای معبتر به صفحه مربوطه آن در وبسایت دماپویا مراجعه نمایید و مشخصات این سیستم و اجزای تشکیل دهنده آن را نیز مشاهده فرمایید. از دیگر مزایای مهم ابعاد این مدل است که دستگاه کم حجم و سبک بوده و دارای وزن 32 کیلوگرم می باشد. این محصول از سیستم احتراق آهسته جهت گرمایش آبهای مصرفی و گرمایشی استفاده می کند و دارای مکانیزمی است که مانع نوسان دمای آب گرم مصرفی برای مصرف کننده می شود. در پایین قسمت پکیج پرلا پرو 24 بوتان یک بخش دسترسی برای استفاده قرار داده شده است که شامل یک نشان دهنده مقدار فشار و دو عدد ترموستات برای تنظیم مقدار گرمایش آبهای مصرفی و گرمایشی و یک صفحه دیجیتال است که شامل علائم گوناگون است که در شکل به آنها اشاره شده است.

پکیج پرلا پرو 24000 RSI

ویژگی های پکیج دیواری بوتان 24000 پرلا پرو RSI

  • سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش

  • سیستم ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش

  • سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه

  • سیستم آیونایز حفاظت از شعله و احتراق آهسته

  • با قابلیت اتصال به حسگر دمای محیط بیرونی

  • سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق

  • مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه‌زن خودکار

  • سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی

  • سیستم ضد گریپاژ پمپ و شیر سه ‌طرفه

  • سیستم ضد یخ و عیب‌یاب الکترونیکی

  • سیستم هواگیری و بای پس خودکار

  • با قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی

  • سیستم تنظیم خودکار جریان گاز

بوتان
Package botan-13602
مدل
PERLA 24RSI
موقعیت نصب دستگاه
دیواری
ابعاد دستگاه
طول 400 ، عمق 345 و ارتفاع 740 ميليمتر
ظرفیت حرارتی ورودی
22400 کیلو کالری بر ساعت
ظرفیت حرارتی خروجی
20820 کیلو کالری بر ساعت
حداکثر دمای آبگرم گرمایش
90 درجه سانتی گراد
حداکثر دمای آبگرم مصرفی
90 درجه سانتی گراد
قطر لوله ورودی گاز
3/4 اینچ
قطر دودکش
لوله داخلی 6 ، لوله خارجی 10 سانتی متر
وزن خالص
32 کیلو گرم
نوع سوخت مصرفی
گازسوز
مدت گارانتی
2 سال
کشور سازنده
ایران
ظرفیت حرارتی (Kcal/hr)
24000
محفظه احتراق
فن دار

دفترچه راهنمای پکیج پرلا بوتان

دانلود PDF راهنمای استفاده از پکیج پرلا بوتان

file_download دانلود (7.23MB)

امتیاز و دیدگاه کاربران

رضا حسینی
1402-09-02
برندعالی

سلام.با دریافت مشاوره از شما این پکیج رو خریدم بسیار راضی ام.حرف نداره ،آب را به سرعت گرم میکنه،فقط کمی صدای بالایی داره

اسماعیل بوستانی
1402-07-30
رضایت

پکیج خیلی خوبیه از دوست و آشنا هر کی داشته راضی بودن

محسن طاهرزاده
1402-07-09
رضایت

خیلی عالیه نسبت به مدل‌های دیگر بوتان این مدل رو پیشنهاد میکنم

ارسلان صبحانی
1397-08-07
درباره ی پکیج دیواری بوتان

میشه لطفا بگین از این مدل پکیج کجا میتونم پیدا کنم
کی موجود می کنید این مدل رو

علی اصغر بیگی
1397-07-28
قیمت پکیج دیواری بوتان

با سلام
من حدود چهار سال که پکیج بوتان دارم
ولی پمپ پکیج چند بار تا الان خراب شده
هردفعه برای سرویس میان درست میشه ولی باز همچنان خرابی داره
به نظر شما الان میخوام عوض کنم ایران رادیاتور خوبه بگیرم یا برند دیگه ای ؟

مراد اردشیری
1397-07-23
قیمت پکیج دیواری بوتان

مرسی از سایت و ارسال به موقع

سیمین حیامنش
1397-07-18
قیمت پکیج دیواری بوتان

تقریبا الان 3 ساله که من پکیج بوتان دارم خیلی ازش راضیم

جبار کیمیا قلم
1397-07-01
خرید پکیج دیواری بوتان

من از این مدل پکیج دارم خیلی خوب کار میکنه
ممنونم از مطالب مفید سایتتون

حسن ریحانی
1397-06-26
خرید پکیج دیواری بوتان

ممنون از راهنمای خوبتون

دیدگاه خود را بنویسید

پکیج شوفاژ دیواری بوتان 24000 پرلا پرو RSI

پکیج دیواری بوتان گازی 24000 دو مبدله فن دار پرلا پرو

سری PERLA PRO

مدل PERLA PRO 24RSI

دیدگاه خود را بنویسید

کالاهای مشابه با همین محصول