پکیج دیواری 24000 پرلا پرو بدون فن بوتان PERLA PRO 24I
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
ناموجود

پکیج دیواری بوتان 24000 بدون فن پرلا پرو

پکیج شوفاژ دیواری گازی 24000 دو مبدله بدون فن پرلا پرو بوتان

سری PERLA PRO

مدل PERLA PRO 24I

ناموجود

0 تومان بدون مالیات

block ناموجود

دماپویا

15 سال تجربه حضور موثر در بازار تاسیسات ایران

ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی ساعت 9 الی 18:30
ارسال به سراسر کشور

بررسی و راهنمایی خرید پکیج دیواری 24000 مدل بدون فن پرلا پرو بوتان

شرکت بوتان از برترین و معتبرترین برندهای سازنده سیستم های گرمایشی در ایران بشمار می رود که از قطعات مرغوب ساخت اروپا در محصولات خود استفاده کرده و آنها را با کیفیت مرغوب و بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می دارد. در ادامه قصد داریم به بررسی و راهنمایی خرید پکیج دیواری 24000 مدل بدون فن پرلا پرو بوتان بپردازیم. این محصول دو مبدله و بدون فن می باشد و دارای مشخصات بسیار خاص و مزیت ها بسیار مهمی در قیاس با سایر پکیج های مشابه در بازار است که در ادامه این مطلب به مهمترین موارد در ارتباط با این دستگاه اشاره خواهیم کرد. یکی از مهمترین مزیت های این پکیج بهره مندی از مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار می باشد که موجب می گردد در صورت نیاز به روشن شدن مجدد دستگاه به صورت خودکار و با اعمال دستور از سوی مصرف کننده و از طریق مشعل اتمسفریک نسبت به این مهم اقدام می کند. همچنین این محصول دو مبدله است و دو مدار جداگانه برای تامین آبگرم مصرفی - بهداشتی و آبگرم مورد نیاز مبدل های گرمایشی مانند شوفاژ و سیستم های گرمایش از کف دارد.

از دیگر مزیت های این محصول می توان به عدم تماس مستقیم مبدل ها با شعله اشاره کرد؛ به همین دلیل مبدل ها جرم و رسوب نگرفته و کارکرد آنها با مشکل و نقص مواجه نمی گردد. همچنین از یک رسوب گیر پلی فسفات در ورودی آب به دستگاه استفاده شده که مانع از رسوب گیری لوله ها شده و از افت بازدهی محصول جلوگیری می کند. فاکتورهای ذکر شده روی قیمت پکیج شوفاژ دیواری 24000 پرلا پرو بوتان تاثیر مستقیم دارد. همانطور که بالاتر اشاره شد، محصول فوق بدون فن می باشد و به همین دلیل برای نصب در فضای بیرون از ساختمان مانند تراس طراحی گردیده است. برای نصب این مدل در داخل ساختمان باید احتیاطات لازم صورت گیرد. مدل فوق همینطور دارای سیستم آیونایز محافظت از شعله است که مانع می شود در موارد خطرناک و نشت گاز شعله روشن باشد. از دیگر سیستم های موجود در این دستگاه می توان به سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق اشاره نمود که از خطرات احتمالی مانند گاز گرفتگی جلوگیری بعمل می آورد. شما مشتریان گرامی برای آگاهی از قیمت پکیج بوتان و دریافت مشاوره بیشتر در خصوص مشخصات فنی انواع مدل ها و انتخاب مدل متناسب با نیازتان، می توانید با کارشناسان دماپویا تماس حاصل کنید.

پرلا پرو 24000

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به لینک پکیج دیواری بوتان 28000 بدون فن پرلا پرو مشخصات فنی و ویژگی های این محصول را نیز مشاهده نمایید.

مشخصات پکیج شوفاژ دیواری بوتان 24000 مدل پرلا پرو

یکی دیگر از مشخصات شوفاژ دیواری بوتان 24000 مدل پرلا پرو بهره مندی از قطعات با کیفیت و همینطور به جهت برخورداری از مکانیزم های نوین موجود در این صنعت یکی از بهترین  محصولات می باشد که همواره مصرف کننده های متعددی را به خود جلب نموده است. از مهمترین قطعات این پکیج می توان به پمپ سیرکولاتور سه سرعته، شیر سه طرفه خودکار و دو مبدل حرارتی گرمایش با کارکردهای متفاوت و مجزا اشاره نمود. لازم به ذکر است که این پکیج دیواری را می توان به دلیل حجم کم و ابعاد کوچکی که دارد بر روی دیوار نصب کرده و به شکل آسان و صحیحی از آن استفاده نمود. این پکیج دارای صدای بسیار کمی است و در واقع با نصب آن در درون ساختمان هیچ گونه مزاحمتی برای ساکنین ایجاد نمی کند. همچنین مدل فوق دارای ظاهری بسیار زیبا و شیک است که استفاده از آن در درون آشپزخانه و ساختمان موجب ایجاد نمایی مدرن در درون ساختمان شده و به این شکل سطح زیبایی دکوراسیون داخلی را ارتقا می دهد.

راندمان دستگاه معادل با 93% می باشد و مناسب متراژ 210 متر مربع طراحی گردیده است. حداکثر دمای آبگرم محصول برابر با 90 درجه سانتیگراد و ظرفیت گرمایشی خروجی دستگاه برابر با 20.820 کیلو کالری می باشد. سیستم ضد یخ زدگی و صد گریپاژ پمپ و شیر سه طرفه از دیگر مزایای این محصول است که امکان استفاده از آن را در شرایط آب و هوایی متنوع میسر ساخته و در اقلیم مختلف و انواع شرایط کاری امکان کارکرد و بهره وری دارد. سیستم عیب یابی خودکار الکترونیکی نیز در مدل فوق، نقص فنی پیش آمده را به مصرف کنندگان و تعمیرکاران نمایش داده و به تعمیر و نگهداری دستگاه کمک می نماید. ابعاد پکیج سری بدون فن پرلا پرو به عمق 345 ، عرض 400 و به ارتفاع 740 ميليمتر و نیز دارای وزن 32 کیلوگرم می باشد. شما مشتریان گرامی می توانید برای مطالعه جزئیات و مشخصات فنی انواع پکیج در برندهای مختلف به دیگر صفحات وبسایت مراجعه نموده و بعد از بررسی و مقایسه آنها، مدل مناسب را بهمراه گارانتی خریداری کنید.

ویژگی های پکیج دیواری بوتان 24000 پرلا پرو بدون فن

  • سیستم عیب یاب الکترونیکی پیشرفته با نمایش ۷ خطای کارکرد
  • سیستم ضد یخ زدگی و ضد گریپاژ پمپ و شیر سه طرفه
  • ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش
  • ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش
  • سیستم تنظیم خودکار جریان گاز ، هواگیری خودکار
  • مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار
  • سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق
  • تامین آب گرم مصرفی با کمترین زمان انتظار
  • نمایشگر دیجیتال دما و کدهای عیب یابی
  • کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه
  • با قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی
  • ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی
  • سیستم آیونایز حفاظت از شعله
بوتان
Package botan-13610
مدل
PERLA 24i
موقعیت نصب دستگاه
دیواری
ابعاد دستگاه
طول 400 ، عمق 345 و ارتفاع 740 ميليمتر
ظرفیت حرارتی ورودی
22620 کیلو کالری بر ساعت
ظرفیت حرارتی خروجی
21000 کیلو کالری بر ساعت
حداکثر دمای آبگرم گرمایش
90 درجه سانتی گراد
حداکثر دمای آبگرم مصرفی
60 درجه سانتی گراد
قطر لوله ورودی گاز
3/4 اینچ
قطر دودکش
15 سانتی متر
وزن خالص
29 کیلو گرم
نوع سوخت مصرفی
گازسوز
مدت گارانتی
2 سال
کشور سازنده
ایران
ظرفیت حرارتی (Kcal/hr)
24000
محفظه احتراق
بدون فن

دفترچه راهنمای پکیج پرلا بوتان

دانلود PDF راهنمای استفاده از پکیج پرلا بوتان

file_download دانلود (7.23MB)

امتیاز و دیدگاه کاربران

کاویان ارجمند جلالی
1397-07-28
قیمت پکیج دیواری بوتان

من بین مدل ایران رادیاتور و بوتان موندم به نظر شما کدوم مدل بهتره

جعفر صادقی
1397-07-23
درباره پکیج دیواری بوتان

ممنون میشم اگه کسی اطلاعاتی داره راجب بوتان به من بگه ؟
نمیدونم کدوم مدل باید بگیرم؟

داوود کبکی نژاد
1397-07-18
خرید پکیج دیواری بوتان

این مدل پکیج های بوتان خیلی صداش زیاده

جواد عاشوری
1397-07-18
درباره پکیج دیواری بوتان

سلام ما یه پکیج بوتان داریم. که دائما مشکل داره. تقریبا هر سال بعد از زمستون که میخوایم بزاریم رو حالت تابستون این پکیج مون دیگه آب گرم نمیکنه و گاهی اوقات هم آب چکه میکنه، وسط زمستون هم نمیدونم چرا این عقربه Bar مدام حرکت میکنه.

ماندانا دورافشانی
1397-07-02
خرید پکیج دیواری بوتان

من از این مدل خیلی راضی هستم
بسیار سایت خوبی دارین

محمد رمضانی
1397-07-02
خرید پکیج دیواری بوتان

مرسی بابت ارسال

کتایون صحرایی
1397-07-01
قیمت پکیج دیواری بوتان

خیلی نوسان قیمت داره پکیج بوتان

دیدگاه خود را بنویسید

پکیج دیواری بوتان 24000 بدون فن پرلا پرو

پکیج شوفاژ دیواری گازی 24000 دو مبدله بدون فن پرلا پرو بوتان

سری PERLA PRO

مدل PERLA PRO 24I

دیدگاه خود را بنویسید