پایین ترین قیمت پکیج 24000 ایران رادیاتور مدل M24FF
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

پکیج دیواری ایران رادیاتور 24000 مدل M24FF

پکیج دیواری ایران رادیاتور گازی 24000 دو مبدله

سری M

مدل M24FF

15,100,000 تومان

15,100,000 تومان بدون مالیات

check موجود در انبار

دماپویا

15 سال تجربه حضور موثر در بازار تاسیسات ایران

ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی ساعت 9 الی 18:30
ارسال به سراسر کشور

بررسی و راهنمایی خرید پکیج شوفاژ دیواری 24000 ایران رادیاتور مدل M24FF

شرکت ایران رادیاتور با بیش از 40 سال سابقه در ساخت انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی، یکی از برترین برندهای سازنده این محصولات بشمار می رود که از اعتبار بالایی در بازار برخوردار بوده و همواره در لیست پر فروش ها قرار دارد. در ادامه قصد داریم به بررسی مشخصات فنی و راهنمایی نحوه انتخاب و خرید پکیج شوفاژ دیواری 24000 ایران رادیاتور مدل M24FF بپردازیم. راندمان حرارتی این معادل با محصول 93%  است و از مصرف انرژی پایینی برخوردار است. همچنین مدل فوق با دارا بودن دو مبدل و فن، از ایمنی و بازدهی بالایی بهره مند می باشد. لازم به توضیح است که دو مبدله بودن به معنای دارا بودن از دو مدار جداگانه در تامین آبگرم مورد نیاز مصرفی و مبدل های گرمایشی است و آبگرم مورد نیاز مصارف مصرفی و بهداشتی نظیر شستشو و استحمام را از طریق یک مدار و آبگرم مورد نیاز مبدل های گرمایشی مانند شوفاژ و سیستم های گرمایش از کف را از طریق مدار مجزایی تامین می نماید. 

محفظه احتراق مدل فوق از نوع محفظه بسته است و برای بالابردن سطح ایمنی دستگاه، یک فن در بالای دریچه محفظه احتراق تعبیه گردیده که به تخلیه کامل دود حاصل از احتراق کمک می نماید. در نتیجه این محصول را می توان در محیط های بسته مانند آشپزخانه نصب کرد و محدودیت نصب در انواع محیط ها بخصوص محیط های کوچک ندارد. قیمت پکیج دیواری 24000 ایران رادیاتور مقرون بصرفه بوده و مناسب متراژ 120 متر مربع طراحی شده است. این محصول دارای سیستم ضد نوسان آبگرم مصرفی می باشد و از بروز قطع و وصل شدن و نوسانات آب در هنگام شستشو و استحمام جلوگیری می نماید. به همین دلیل مدل فوق با جدیدترین و پیشرفته ترین سیستم ها، مورد استقبال مصرف کنندگان بسیاری قرار گرفته و این قابلیت را داشته است تا در سیستم های تاسیساتی جای موتورخانه و آبگرمکن های قدیمی را بگیرد.

پکیج های دو مبدل به جهت ثابت بودن دبی عبوری و کنترل بهتر دمای سیال، نوسانات کمتری دارند. علاوه بر آن، یک رسوب گیر پلی فسفات در لوله ورودی آب به دستگاه تعبیه شده که مانع از رسوب گرفتن رادیاتورها و افت راندمان محصول می گردد. همچنین آبگرم مصرفی با شعله مشعل تماس مستقیم ندارد و تشکیل رسوب بر جداره داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیر تر اتفاق می افتد. لازم به گفتن است که این برند در انواع پکیج ایران رادیاتور سیستم ضد یخ زدگی و تنظیم خودکار جریان گاز تبیه کرده که استفاده و بهره بری از این محصول را در انواع شرایط آب و هوایی و اقلیم های متنوع امکان پذیر می سازد. دستگاه فوق بصورت تمام اتوماتیک کار می کند و تمامی دستورات جهت جرقه زدن مشعل و روشن و خاموش شدن تا تامین آبگرم مورد نیاز، از طریق یک برد الکتریکی به قطعات دستگاه صادر می گردد. همچنین عملکرد پکیج ها در زمستان بدین گونه است که علاوه بر گرم کردن آب مصرفی باید رادیاتورها و مدارهای گرم کننده را نیز فراهم نماید.

پکیج M24FF

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به لینک پکیج دیواری 28000 ایران رادیاتور مدل M28FF مشخصات فنی و ویژگی های این محصول را نیز مشاهده نمایید.

مشخصات پکیج شوفاژ دیواری 24000 مدل M24FF ایران رادیاتور

یکی دیکر از مشخصات پکیج شوفاژ دیواری 24000 مدل M24FF ایران رادیاتور بهره مندی از پمپ سیرکولاتور قوی با هد استاتیک بالا است که فشار کاری آن معادل با 0.5 می باشد. در نتیجه در صورت نوسانات و قطعی آب، پمپ بکار افتاده و کمبود فشار آب را جبران می نماید. همچنین با توجه به فشار کاری ذکر شده، دستگاه این توانایی را دارد تا در فشار بار پایین و حداقل مقدار فشار آب، فعال شده و آبگرم مورد نیاز را برای استحمام و شستشو و همچنین مبدل های گرمایشی تامین کند. حداکثر دمای آبگرم رادیاتور ها معادل با 85 درجه سانتی گراد و حداکثر دمای آبگرم مصرفی معادل با 60 درجه سانتی گراد می باشد.  ظرفیت حرارتی ورودی با 22.360 کیلو کالری بر ساعت و خروجی آن 20.640 کيلوکالری بر ساعت است. دودکش این پکیج شوفاژ دارای دو جداره مخصوص می باشد و از دو لوله هم محور ساخته شده که درون هم قرار گرفته و نحوه عملکرد این دودکش به این شکل است که هوای لازم برای احتراق از طریق لوله خارجی از فضای بیرون به درون دستگاه فرستاده شده و گازهای ناشی از احتراق را از طریق لوله داخلی به فضای بیرون هدایت می کند.

در این محصول دودکش های دو جداره با قطر 60-100 میلی متر تعبیه می گردد که از دیگر اجزای مهم این پکیج می توان به فن اشاره کرد که به عنوان یک ایجاد کننده مکش برای تخلیه دود و محصولات حاصل سوختن، عمل می کند. همانطور که اشاره شد، این دستگاه دارای دو عدد ترموستات است که میزان دمای آب مصرفی و آب گرمایشی را به صورت مجزا نمایش می دهد همینطور از دیگر اجزای مهم آن می توان به ترمویستر آب مصرفی و گرمایشی این مدل اشاره کرد. در رابطه با چراغ های روی بدنه دستگاه، روشن شدن چراغ ها به رنگ های سبز، نارنجی به ترتیب به روشن شدن دستگاه و ترتیب شعله و در نهایت کلید قرمز در ارتباط با اشکال در عملکرد پکیج مرتبط هستند که تغییر وضعیت هر کدام نشان دهنده وضعیت موجود دستگاه است. شما مشتریان گرامی می توانید برای آگاهی از قیمت پکیج در برندهای معتبر، با کارشناسان دماپویا تماس حاصل کنید و از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید. همچنین از طریق صفحات محصولات وبسایت، می توانید مشخصات فنی محصولات را مطالعه نمایید.

مشخصات پکیج ایران رادیاتور مدل M24FF

ویژگی های پکیج دیواری 24000 مدل M24FF ایران رادیاتور

  • پمپ سیرکولاتور قوی با هد استاتیک بالا و فشار کار 0.5bar
  •  پرشر سوئيچ هوا جهت حفاظت دودکش در مقابل انسداد
  • مجهز به سيستم محافظت در مقابل کمبود آب و  یخ زدگی
  • سیستم ایمنی کنترل دیجیتال حداقل و حداکثر فشار آب
  • امکان استفاده برای هر واحد به لحاظ حجم و مصرف کم
  • دارای فن برای رساندن هوای لازم به محفظه احتراق
  • سیستم بای پس، هواگیری  و تنظیم خودکار جریان
  • مجهز به سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی
  • دارای محفظه احتراق بسته در مدل های FF
  • سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی
Package Iran Radiator-13502
مدل
M24FF
موقعیت نصب دستگاه
دیواری
ابعاد دستگاه
طول 400 ، عمق 340 و ارتفاع 720 mm
ظرفیت حرارتی ورودی
22360 Kcal/Hr
ظرفیت حرارتی خروجی
20640 Kcal/Hr
راندمان حرارتی
93 %
حداکثر دمای آبگرم گرمایش
85 c°
حداکثر دمای آبگرم مصرفی
60 c°
قطر لوله ورودی گاز
3/4 inch
قطر دودکش
60/100 mm
وزن خالص
35.5 kg
نوع سوخت مصرفی
گازسوز
مدت گارانتی
24 ماه
کشور سازنده
ایران
ظرفیت حرارتی (Kcal/hr)
24000
محفظه احتراق
فن دار

دفترچه پکیج M24 ایران رادیاتور

دانلود PDF راهنمای استفاده از پکیج M24 ایران رادیاتور

file_download دانلود (5.07MB)

امتیاز و دیدگاه کاربران

علیرضا شاکری
1402-07-30
قیمت

با توجه به قیمت کیفیتش خوبه

حسین میرزایی
1402-07-09
خرید

ایران رادیاتور از این پکیج از قطعات خوبی استفاده کرده

محمد علی
1402-06-19
رضایت

ممنون بایت ارسال به موقع و نصب پکیج

سهراب معرفتی
1397-07-21
خرید پکیج دیواری ایران رادیاتور

فقط ایران رادیاتور بهترین پکیج ایرانی از نظر من

حسام عربیان
1397-07-18
قیمت پکیج دیواری ایران رادیاتور

خدای پکیج خوبیه هم از نظر قطعات هم قیمتش و کیفیتش نسبت به پکیجای دیگه خیلی خوبه

ترانه محمدی
1397-07-01
خرید پکیج دیواری ایران رادیاتور

من از این مدل پکیج میخواستم
ولی نمیتونم انلاین از این سایت خریداری کنم

سارا سماعی
1397-06-25
خرید پکیج دیواری ایران رادیاتور

میشه قیمت این مدل پکیج رو هم بگید

دیدگاه خود را بنویسید

پکیج دیواری ایران رادیاتور 24000 مدل M24FF

پکیج دیواری ایران رادیاتور گازی 24000 دو مبدله

سری M

مدل M24FF

دیدگاه خود را بنویسید

کالاهای مشابه با همین محصول