قیمت پکیج شوفاژ دیواری 22000 ایران رادیاتور اکو 22FF
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

پکیج دیواری ایران رادیاتور 22000 مدل اکو 22FF

پکیج شوفاژ دیواری گازی 22000 دو مبدله اکو ایران رادیاتور

سری ECO

مدل ECO22FF

11,000,000 تومان

11,000,000 تومان بدون مالیات

دماپویا

15 سال تجربه حضور موثر در بازار تاسیسات ایران

ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی ساعت 9 الی 18:30
ارسال به سراسر کشور

بررسی و راهنمایی خرید پکیج شوفاژ دیواری 22000 مدل اکو ایران رادیاتور 

ایران رادیاتور از معتبرترین برندهای ایرانی بشمار می رود که با کیفیت ترین سیستم های سرمایشی و گرمایشی را تولید کرده و محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی به بازار عرضه می دارد. از این رو این برند با بیش از 40 سال سابقه در لیست پر فروش های بازار قرار دارد. در ادامه قصد داریم به بررسی نحوه انتخاب و خرید پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل اکو 22 (ECO22) بپردازیم. این محصول دارای دو مبدل است که یکی از آنها برای تامین آبگرم مصرفی و بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته و مبدل دیگر بمنظور تامین آبگرم مورد نیاز مبدل های حرارتی مانند شوفاژ و سیستم های گرمایش از کف تعبیه شده است. یک رسوب گیر پلی فسفات در ورودی لوله آب به دستگاه تعبیه شده که از رسوب گرفتن مبدل ها جلوگیری کرده و مانع افت راندمان دستگاه می گردد. همچنین مدل فوق فن دار است و یک فن در بالای دریچه محفظه احتراق محصول قرار گرفته و به تخلیه کامل دود حاصل از احتراق کمک می کند.

این مدل برای تامین آبگرم مورد نیاز مصرفی و سیستم های گرمایشی تا متراژ 90 متر مربع مناسب استفاده و بهره بری می باشد و در ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، ویلا، بانک و غیره کاربرد دارد. لازم به گفتن است که کارشناسان و متخصصان سازنده این محصول به دلیل در نظر گرفتن تمام اقلیم های موجود در ایران و در نظر گرفتن تمامی شرایط محتمل در وضعیت آب و هوایی کشور نسبت به تعبیه و نصب سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی در پکیج ایران رادیاتور مدل اکو مبادرت ورزیده و به همین دلیل این محصول برای استفاده در مناطق سردسیر ناحیه های زاگرس و البرز امکان پذیر است که این فاکتور روی قیمت پکیج دیواری ایران رادیاتور 2000 تاثیر بسزایی می گذارد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به ترموستات قوی آن اشاره کرد که در فصل زمستان قابل تنظیم در حالت زمستانه است تا در ماه های سرد سال، علاوه بر تامین آبگرم مصرفی و بهداشتی، آبگرم مورد نیاز سیستم های گرمایشی را تامین نماید. جرقه زن و هواگیری خودکار از دیگر امکانات انواع پکیج ایران رادیاتور محسوب می شود که سیستم های پیشرفته ی محصولات این برند را نشان می دهد. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید این محصول و مدل های مشابه بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش با کارشناسان دماپویا تماس حاصل کنید.

پکیج ایران رادیاتور مدل 22ff

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به لینک پکیج دیواری ایران رادیاتور 24000 مدل M24CF مشخصات فنی و ویژگی های این محصول را نیز مشاهده نمایید.

مشخصات پکیج شوفاژ دیواری 22000 مدل اکو 22FF ایران رادیاتور

سیستم سنسور حداقل و حداکثر دمای آب از دیگر ویژگی های این مدل است که از نوسانات مداوم آب و سرد و گرم شدن آن در هنگام استحمام و ظرف شستن جلوگیری می کند. همچنین از دیگر مشخصات پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل اکو 22 (ECO22) می توان به مصرف انرژی پایین و راندمان بالای آن نسبت به برندهای هم ارز موجود در بازار اشاره داشت که نشان از کیفیت و بازدهی بالای این محصول دارد. حداقل فشار کاری این محصول معادل با 0.2 بار است؛ در نتیجه در صورت فشار آب پایین دستگاه به کار افتاده و آبگرم مورد نیاز را تامین می نماید. از طرفی مدل فوق دارای پمپ می باشد که از مشکلاتی نظیر نوسانات و قطع و وصل شدن آب، جلوگیری بعمل می آورد. قطعات برقی این محصول مانند برد الکترونیکی دستگاه، سیستم جرقه زن و غیره با برق کار کرده و سیستم اشتعال با گاز مصرفی کار می کند. مقدار آلودگی این مدل پایین بوده و بنوعی سازگار با محیط زیست می باشد و همچنین از ایمنی بالایی برخوردار است. ظرفیت حرارتی ورودی دستگاه معادل با 21.238 کیلو کالری بر ساعت و خروجی آن 18.916 کيلوکالری بر ساعت است.

دودکش این محصول از نوع دو جداره است و جداره داخلی برای تخلیه دود حاصل از احتراق طراحی شده است. همچنین از طریق جداره خارجی، اکسیژن مورد نیاز سیستم احتراق تامین گردیده و در صورت نصب در محیط های بسته مانند آشپزخانه، از تمام شدن اکسیژن محیط و بروز خطراتی مانند خفگی و گاز گرفتگی جلوگیری می کند. علاوه بر آن این محصول دارای دو عدد ترموستات است که این امکان را به مصرف کننده می دهد تا میزان دمای آب مصرفی و آب گرمایشی را به صورت مجزا و متناسب با محیط مورد نظر تغییر دهد. از دیگر امکانات این مدل می توان به پرشر سوئیچ جهت تنظیم فشار گاز اشاره داشت. همچنین روشن شدن چراغ ها که روی بدنه تعبیه شده اند هر کدام موید یک وضعیت خاص برای دستگاه هستند که رنگ سبز به روشن بودن و یا فعالیت دستگاه، رنگ نارنجی به ترتیب و روشن شدن شعله اشاره دارد و در نهایت روشن شدن کلید قرمز در ارتباط با مشکلی خاص در عملکرد پکیج ایران رادیاتور مدل اکو 22 (ECO22) است. از دیگر گزینه های که بر روی دستگاه تعبیه شده است می توان از کلید خاموش و روشن، راه انداز مجدد و ترمومانومتر سیستم شوفاژ نام برد. لازم به ذکر است که شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید پکیج در برندهای معتبر به صفحات محصولات این وبسایت مراجعه نمایید و بعد از مطالعه مشخصات فنی آنها، مدل متناسب با نیازتان را تهیه کنید.

مشخصات پکیج ایران رادیاتور مدل 22ff

ویژگی های پکیج دیواری 22000 مدل اکو 22FF ایران رادیاتور

  • پمپ سیرکولاتور قوی با هد استاتیک بالا و فشار کار 0.5bar
  • مجهز به سيستم محافظت در مقابل کمبود آب و یخ زدگی
  • استفاده مجزا برای هر واحد به لحاظ حجم و مصرف کم
  • مجهز به سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی
  • پرشر سوئيچ هوا جهت حفاظت دودکش در مقابل انسداد
  • سیستم ایمنی برای حداقل و حداکثر فشار آب
  • مجهز فن جهت رساندن هوای لازم به محفظه احتراق
  • مجهز به سیستم های بای پس و سیستم هواگیری
  • دارای محفظه احتراق بسته در مدل های FF
  • دارای سیستم جهت تنظیم خودکار جریان گاز
Package Iran Radiator-13505
مدل
ECO 22FF
موقعیت نصب دستگاه
دیواری
ابعاد دستگاه
طول 400 ، عمق 340 و ارتفاع 720 ميليمتر
ظرفیت حرارتی ورودی
21238 کیلو کالری بر ساعت
ظرفیت حرارتی خروجی
18916 کیلو کالری بر ساعت
راندمان حرارتی
90 درصد
حداکثر دمای آبگرم گرمایش
83 درجه سانتی گراد
حداکثر دمای آبگرم مصرفی
60 درجه سانتی گراد
قطر لوله ورودی گاز
3/4 اینچ
قطر دودکش
60/100 میلیمتر
وزن خالص
29 کیلو گرم
ظرفیت حرارتی (Kcal/hr)
22000
محفظه احتراق
فن دار

دفترچه پکیج اکو ایران رادیاتور

دانلود PDF راهنمای استفاده از پکیج اکو ایران رادیاتور

file_download دانلود (2.14MB)

امتیاز و دیدگاه کاربران

بصیری
1402-07-09
عملکرد خوب

کیفیت و قیمت مناسب

نسترن اولوچی
1397-08-07
خرید پکیج دیواری ایران رادیاتور

به نظر من آریستون یا فرولی خیلی بهتر از ایران رادیاتور
من 2 سال داشتم ایران همش در حال تعمیرات بود

حمید گنجی خانی
1397-07-21
خرید پکیج دیواری ایران رادیاتور

من ایران رادیاتور 11سال استفاده میکنم واقعا راضی هستم

امیر حسین منتظری
1397-07-18
خرید پکیج دیواری ایران رادیاتور

ممنونم بابت ارسال و مشاوره خوبتون

سمانه سهرالی
1397-06-25
قیمت پکیج دیواری ایران رادیاتور

من واقعا از قیمتتون راضی بودم

دیدگاه خود را بنویسید

پکیج دیواری ایران رادیاتور 22000 مدل اکو 22FF

پکیج شوفاژ دیواری گازی 22000 دو مبدله اکو ایران رادیاتور

سری ECO

مدل ECO22FF

دیدگاه خود را بنویسید

کالاهای مشابه با همین محصول