قیمت پکیج دیواری 22000 پارما بوتان PARMA22RSI
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
ناموجود

پکیج دیواری بوتان 22000 پارما RSI

پکیج شوفاژ دیواری گازی 22000 دو مبدله فن دار پارما بوتان

سری PARMA

مدل PARMA22RSI

ناموجود

11,700,000 تومان بدون مالیات

block ناموجود

دماپویا

15 سال تجربه حضور موثر در بازار تاسیسات ایران

ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی ساعت 9 الی 18:30
ارسال به سراسر کشور

بررسی و راهنمایی خرید پکیج شوفاژ دیواری بوتان 22000 مدل پارما RSI

گروه صنعتی بوتان با سه دهه سابقه درخشان در عرصه تولید سیستم های سرمایشی و گرمایشی، توانسته این محصولات را با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا و نیروی متخصص تولید کند و در صدر لیست پر فروش های بازار بایستد. در اینجا قصد داریم در ارتباط با بررسی انتخاب و خرید پکیج شوفاژ دیواری بوتان 22000 پارما به نکات مهمی بپردازیم. این مدل یکی از سری محصولات پکیج شرکت بوتان می باشد که با در هم آمیختن کارکرد های مختلف به عنوان یک آلترناتیو مناسب برای سیستم های گرمایشی مرکزی مانند شوفاژخانه ها و آبگرمکن ها محسوب می شود. این دستگاه دارای دو مبدل و از لحاظ داشتن فن جز پکیج های فن دار این برند می باشد و مناسب متراژ 130 متر مربع طراحی گردیده است. لازم به توضیح است که در این برند، علامت اختصاری RSI نشان دهنده فن دار بودن محصول می باشد که این فن در دریچه بالای محفظه احتراق نصب شده و به تخلیه کامل دود حاصل از احتراق کمک می نماید و به این ترتیب از خطراتی مانند خفگی و گاز گرفتگی جلوگیری می کند. در نتیجه می توان گفت که این محصول از ایمنی بالایی برخوردار است.

دو مبدله بودن دستگاه نیز به این معنی است که دو مدار جداگانه برای تامین آبگرم مصرفی و آبگرم مورد نیاز مبدل های گرمایشی نظیر رادیاتور و سیستم های گرمایش از کف، در آن تعبیه شده است و این فاکتور روی قیمت پکیج شوفاژ دیواری سری پارما RSI بوتان تاثیر می گذارد. این مدل دارای قابلیت اتصال به ترموستات اتاق می باشد که این قابلیت منجر به دسترسی راحت تر در موارد نصب خارج از ساختمان در مناطق سردسیر می شود. همچنین با تعبیه سیستم ضد یخ زدگی و ضد گریپاژ پمپ و شیر سه ‌طرفه، این مدل مناسب استفاده در انواع اقلیم است و در تغییر شرایط آب و هوایی، دچار نقص و افت راندمان نمی گردد. شیر طرفه این برند ساخت برند گراندفوس دانمارک می باشد و کیفیت بالای محصول را نشان می دهد. شما مشتریان گرامی در صورتیکه قصد خرید پکیج بوتان را دارید، می توانید مشخصات فنی انواع مدل ها را در صفحات محصولات مطالعه کنید و بعد از انتخاب مدل متناسب با نیازتان، آن را بهمراه گارانتی در درب خانه و کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

پکیج مدل پارما 22000 RSI

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به لینک پکیج بوتان 24000 پرلا پرو RSI مشخصات فنی و ویژگی های این محصول را نیز مشاهده نمایید.

مشخصات شوفاژ دیواری بوتان 22000 پارما RSI

از مشخصات شوفاژ دیواری بوتان 22000 پارما می توان به دارا بودن آن از مشعل اتمسفریک اشاره داشت. علاوه بر آن سیستم جرقه زن خودکار و آیونایز حفاظت از شعله از دیگر امکاناتی هستند که روی کارکرد دستگاه بصورت اتوماتیک، اثر مطلوب می گذارند. سیستم عیب یابی خودکار از منحصربفرد ترین ویژگی هایی است که در این محصول وجود داشته و در صورت بروز نقص، اشکال فنی قطعه مورد نظر را بصورت کد گزارش داده تا تعمیرکاران بتوانند به آسانی نقص دستگاه را پیدا کرده و تعمیر آن بسهولت صورت گیرد. حداکثر دمای آبگرم مدل فوق 90 درجه سانتیگراد و راندمان حرارتی دستگاه معادل با 90 درصد می باشد. همچنین ظرفیت حرارتی ورودی برای این مدل برابر با 21.700 کیلو کالری بر ساعت و خروجی آن 19.500 کيلوکالری بر ساعت می باشد. سیستم ایمنی کنترل حداکثر و حداقل فشار آب از قطع و وصل شدن آب در هنگام استحمام و شست و شو جلوگیری بعمل می آورد. سیستم تنظیم خودکار جریان گاز و سیستم بای پس از دیگر امکانات و تکنولوژی های پیشرفته در این دستگاه محسوب می شوند. شما گرامیان می توانید برای آگاهی از قیمت مشخصات پکیج در برندهای معتبر، با کارشناسان دماپویا تماس حاصل کنید و بعد از دریافت مشاوره رایگان و آگاهی از قیمت و مشخصات فنی، تصمیم به خریداری محصول مورد نظرتان بگیرید.

پیکج پارما 22000 بوتان دارای پمپ سیرکولاتور سه سرعته با کنترل خودکار پیش گیرانه است که کمک می کند در مواقعی که فشار آب در ساختمان های با ارتفاع زیاد کاهش پیدا می کند با اعمال فشار مناسب مانع از راه افتادن سیستم حداقل فشار آب و ایجاد مشکل یا خاموش شدن دستگاه می شود. کارشناسان شرکت بوتان ضمن به کارگیری سیستم عیب یاب الکترونیکی توانسته اند ارتباط بهتری بین نوع عملکرد، ایجاد مشکل و خواست مشتری ایجاد کنند که در قسمت دسترسی قابل مشاهده و تغییر هستنند. محصول فوق به دلیل داشتن کیفیت تولید بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی توانسته است استانداردهای لازم برای کسب گواهینامه CE اروپا ایجاد کرده و موفق به دریافت این گواهینامه شود همچنین شبکه گسترده خدمات مشتریان با بیش از 1700 سرویسکار مجاز در 650 شهر ایران، آمادگی انجام نصب رایگان و خدمات پس از فروش این محصولات را در کلیه نقاط ایران دارند.

پکیج بوتان مدل پارما 22000

ویژگی های پکیج دیواری بوتان 22000 پارما RSI

  • شامل پمپ سیرکولاتور سه سرعته، شیر سه طرفه خودکار
  • سیستم عیب یاب الکترونیکی پیشرفته با نمایشگر دیجیتال
  • سیستم ضد یخ زدگی و ضد گریپاژ پمپ و شیر سه ‌طرفه
  • سیستم تنظیم خودکار جریان گاز، هواگیری خودکار
  • ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش
  • مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار
  • سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق
  • کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه
  • سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی
  • با قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی
  • سیستم آیونایز حفاظت از شعله
بوتان
Package botan-13601
مدل
PARMA 22RSI
موقعیت نصب دستگاه
دیواری
ابعاد دستگاه
طول 400 ، عمق 332 و ارتفاع 740 mm
ظرفیت حرارتی ورودی
21700 Kcal/Hr
ظرفیت حرارتی خروجی
19500 Kcal/Hr
حداکثر دمای آبگرم گرمایش
90 c°
حداکثر دمای آبگرم مصرفی
60 c°
قطر لوله ورودی گاز
3/4 inch
قطر دودکش
لوله داخلی 6 ، لوله خارجی 10 cm
وزن خالص
32 kg
نوع سوخت مصرفی
گازسوز
مدت گارانتی
2 سال
کشور سازنده
ایران
ظرفیت حرارتی (Kcal/hr)
22000
محفظه احتراق
فن دار

دفترچه راهنمای پکیج پارما بوتان

دانلود PDF راهنمای استفاده از پکیج پارما بوتان

file_download دانلود (796.16KB)

امتیاز و دیدگاه کاربران

علیرضا رادمهر
1402-09-02
ارزش خرید

پکیچ پارما بهترین پکیج بازاری هست ک من میشناسم. بسیار باکیفیت،کد عیب یابی داره برای گزارش به کارشناسان.مصرف انرژی پایین هم داره.

مسعود دادوری
1402-07-30
برند

بنظرم بهترین پکیج دیواری برند بوتان هستش

امیرعلی میرزایی
1402-07-09
مبدل

سلام این مدل دو مبدل می باشد یا تک مبدل؟

معصوم محسنی
1397-08-07
خرید پکیج دیواری بوتان

من از این مدل پکیج دارم الان حدود 7 ماهه که خیلی ازش راضیم
به نظر من از همه پکیج ها بهتره هم از لحاظ کیفیت هم قیمت

الهام دباقی
1397-07-23
قیمت پکیج دیواری بوتان

بوتان این مدل
خوبه

مجید صبری
1397-07-18
خرید پکیج دیواری بوتان

ببخشید به نظر شما کم صدا ترین وکم مصرف ترین پکیج دیواری کدومه

جلال محمد پور
1397-07-01
خرید پکیج دیواری بوتان

قیمت های سایت تون خیلی خوبه
ممنونم از مشاوره خوبتون

شیوا رضوانی خادمه
1397-07-01
خرید پکیج دیواری بوتان

من از همه تعریف این مدل پکیج دیواری پارما شنیدم
به نظر شما از این بهتر هست که معرفی کنید

دیدگاه خود را بنویسید

پکیج دیواری بوتان 22000 پارما RSI

پکیج شوفاژ دیواری گازی 22000 دو مبدله فن دار پارما بوتان

سری PARMA

مدل PARMA22RSI

دیدگاه خود را بنویسید

کالاهای مشابه با همین محصول